زمان : 03 Tir 1400 - 15:32
شناسه : 166476
بازدید : 4222
قبور مطهر شهدای گمنام بهاباد غبارروبی شد همزمان با هفته قوه قضائیه قبور مطهر شهدای گمنام بهاباد غبارروبی شد همزمان با سومین روز هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش، قبور مطهر شهدای گمنام بهاباد روزپنجشنبه غبارروبی شد و مسوولان قضایی شهرستان با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

همزمان با سومین روز هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش، قبور مطهر شهدای گمنام بهاباد روزپنجشنبه غبارروبی شد و مسوولان قضایی شهرستان با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

رییس حوزه قضایی شهرستان بهاباد با گرامی داشت یاد شهدای دفاع مقدس، گمنام ،مدافع حرم و وطن با اشاره به ایثار و مجاهدت های شهیدان گفت: حس مسوولیت پذیری و عمل به موقع رزمندگان به ویژه شهدا و ایثارگران در جنگ تحمیلی ، دفاع مقدس را به یکی از درخشان ترین دوره های تاریخ ایران تبدیل کرد.

علیرضا ایزدی افزود: عزت و سرافرازی کشور عزیزمان مدیون از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است و امروز مسوولیت ما در برابر شهدا و خانواده های آنها بسیار سنگین است.

وی امنیت، اقتدار، آرامش و آسایش امروز جامعه را نتیجه رشادت های شهیدان دانست و افزود: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب و ایثارگری‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است که باید با حفظ این ارزش‌ها، آن را  به نسل‌های آینده منتقل کرد.

شرکت کنندگان در مراسم یادشده با قرائت زیارت عاشورا و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از شهدای هفتم تیر آن شهید بزرگوار را در سال ۱۳۶۰ که به دست منافقان کور دل به شهادت رسیدند گرامی داشت.

هفته قوه قضاییه در تقویم ایران از یکم تا هفتم تیرماه به مناسبت سالروز شهادت شهید  بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

انتهای پیام /