زمان : 10 Esfand 1399 - 12:32
شناسه : 164440
بازدید : 4715
اهدای هزینه مراسم جهادگر شهید عبدالرضا عابدی به مددجویان کمیته امداد بهاباد اهدای هزینه مراسم جهادگر شهید عبدالرضا عابدی به مددجویان کمیته امداد بهاباد رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد هزینه مراسم بیست و هشتمین سالگرد شهید حاج عبدالرضا عابدی بهابادی به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری مراسم، به نیازمندان، ایتام و خانوار تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: در راستای برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد هزینه مراسم بیست و هشتمین سالگرد شهید حاج عبدالرضا عابدی بهابادی به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری مراسم، به نیازمندان، ایتام و خانوار تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید دهقان بهابادی، رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد در آئین بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد شهید حاج عبدالرضا عابدی که به همت کمیته امداد بهاباد و با حضور خانواده وی و جمعی از مسئولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نهاد برگزار شد، گفت: هزینه مراسم سالگرد این شهید بزرگوار با تهیه پوشاک و بسته‌های کمک معیشتی تحویل کمیته امداد شد تا بین نیازمندان و فقرای شهرستان تقسیم شود.

دهقان بهابادی ادامه داد: همسر این شهید والا مقاوم این اقدام را در راستای لبیک‌گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با عنوان کمک مؤمنانه برای خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از ویروس کرونا و مددجویان کمیته امداد انجام داده و هزینه این مراسم را به‌صورت تهیه بسته‌های پوشاک و مواد غذائی به این خانواده‌ها اهدا کرده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد افزود: همسر شهید عابدی هدف از این اقدام را علاوه بر همدردی و کمک به نیازمندان، الگوسازی در جامعه و تداوم مسیر فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

جهادگر و بسیجی شهید حاج عبدالرضا عابدی باذوق و اشتیاق فراوان چندین مرتبه به جبهه‌ها اعزام و در عملیات‌های مختلف شرکت و به‌دفعات مجروح شد، در لحظه شهادت هنوز ده‌ها ترکش در بدن داشت.

شهید عابدی از بعد اخلاقی و اجتماعی الگو بود و در جبهه ازنظر دلیری زبانزد هم‌سنگران و رزمندگان بود و بالاخره پس از شرکت در عملیات‌های گوناگون در عملیات والفجر ۸ در لباس غواصی، هنگام تجسس و عملیات در منطقه فاو به شهادت رسیده و خون سرخ این شهید با آب نیلگون منطقه پیوند خورد و روح بزرگ و جاودانه این شهید با سالار شهیدان هم‌نشین شد.