زمان : 21 Bahman 1399 - 22:29
شناسه : 164187
بازدید : 7093
چادرملو آماده پذیرش مشارکت بخش خصوصی توانمند در طرح های پائین دستی صنایع است چادرملو آماده پذیرش مشارکت بخش خصوصی توانمند در طرح های پائین دستی صنایع است مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو در نشست با هیات مدیره انجمن صنایع و معادن استان یزد با اعلام این خبر افزود: چادرملو بدنبال اجرای چندین طرح توسعه در زنجیره فولاد و صنایع مرتبط با این صنعت در استان یزد می باشد و آمادگی داریم درصورت علاقمندی سرمایه گذاران و فعالان صنعتی توانمند، برخی از طرح های پائین دستی و مرتبط با صنعت فولاد را به صورت مشارکتی اجرا نماییم .

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همچنین با بیان اهمیت توسعه پایدار و تعهد شرکت در توجه به زیر ساخت‌های توسعه افزود: انتقال اب خلیج فارس و سرمایه گذاری های متعدد در امر محیط زیست، امور فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از جمله این اقدامات است.
مهندس تقی زاده با اشاره به شاخص های صنعتی شدن هر منطقه تصریح کرد: ایجاد واحدهای تولید و فرآوری به تنهای نمیتواند مولفه صنعتی شدن باشد بلکه این ادعا زمانی واقعی خواهد بود که کارخانجات ماشین سازی و قطعه سازی ایجاد کنیم تا ابزار تولید سایر واحدهای صنعتی را تامین نماییم.
وی تاکید کرد در مجموعه صنعتی جدید چادرملو علاوه بر تاسیس واحدهای فولادی، بدنبال اجرای واحدهای ماشین سازی و تامين کننده قطعات مرتبط صنعتی هستیم. بر اساس همین گزارش در این نشست مهندس آزاد مرد رئیس انجمن صنایع استان یزد با اهدای لوح تقدیر و تبریک انتخاب مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو به عنوان مرد سال فولاد ایران اظهار داشت، حضور مدیری ارزش آفرین و توانا در عرصه معدن و صنایع معدنی، فرصتی ارزشمند برای استان است و انجمن صنایع آمادگی دارد در جهت تحقق اهداف توسعه بخش چادرملو آنچه در توان دارد به خدمت بگیرد.