زمان : 12 Bahman 1399 - 10:33
شناسه : 164002
بازدید : 6010
تشریح خدمات ارائه‌شده به نیازمندان شهرستان ابرکوه در راستای کنگره 4000 شهید استان یزد تشریح خدمات ارائه‌شده به نیازمندان شهرستان ابرکوه در راستای کنگره 4000 شهید استان یزد رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه خدمات ارائه‌شده به مددجویان و نیازمندان شهرستان ابرکوه به برکت برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد را تشریح کرد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه خدمات ارائه‌شده به مددجویان و نیازمندان شهرستان ابرکوه به برکت برگزاری کنگره 4000 شهید استان یزد را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کاظم چاکرالحسینی رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: این نهاد در قالب دومین کنگره بزرگداشت سرداران و 4000 شهید استان یزد با همکاری ناحیه مقاومت بسیج، دفتر امام‌جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه و مراکز نیکوکاری اقدامات ارزشمندی در راستای دستگیری از نیازمندان شهرستان در قالب کمک به جهیزیه، درمان، مسکن، معیشت، امور فرهنگی و همچنین حامی یابی برای فرزندان یتیم و محسنین انجام داده است و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مقدار 1000 مترمربع کاشی به ارزش 50 میلیون تومان و همچنین مبلغ 48 میلیون تومان کمک نقدی بابت کمک به بهسازی و مرمت واحدهای مسکونی مددجویان دریافت شده است که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و خیران عملیات بهسازی 10 مسکن مددجویی تا پایان سال انجام خواهد گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابرکوه افزود: مقدار 1350 کیلوگرم گوشت گوسفند به ارزش 148 میلیون تومان و همچنین 600 سبد کالا به ارزش 180 میلیون تومان با همکاری دفتر امام‌جمعه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و گروه‌های جهادی تهیه و بین 1300 خانوار مددجو و نیازمند شهرستان توزیع‌شده است.

وی ادامه داد: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان 600 عدد کارت هدیه به ارزش 180 میلیون تومان در قالب زکات مستحبی تهیه و بین مددجویان توزیع‌شده است.

چاکرالحسینی افزود: همچنین در ارتباط با سرپرستی از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت اقدامات مؤثری از طریق حضور در ادارات آغازشده و در حال انجام است، تاکنون 90 نفر از کارکنان ادارات به‌عنوان حامی طرح اکرام ثبت‌نام کرده‌اند و این اقدام خداپسندانه تا پایان سال ادامه خواهد یافت.

وی در پایان بیان کرد: این نهاد با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان و همچنین مراکز نیکوکاری در راستای اهداف موردنظر کنگره 4000 شهید استان نهایت تلاش می‌کند تا به برکت شهدا خدمات ارزشمندی به نیازمندان شهرستان ارائه شود.