زمان : 13 Azar 1399 - 20:12
شناسه : 162180
بازدید : 8582
پویش «نذر آزادی» جلوه ای از همکاری مؤمنانه را به نمایش گذاشت پویش «نذر آزادی» جلوه ای از همکاری مؤمنانه را به نمایش گذاشت امام جمعه گفت: اجرای پویش «نذر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» جلوه بسیار خوبی از همکاری و مواسات مؤمنانه را در رفسنجان به نمایش گذاشت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام عسکری درنشست تقدیر از برگزارکنندگان طرح نذرآزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: برای اجرای این طرح مسائل شرعی کاملا رعایت شد تا کمک‌های مردمی فقط برای زندانیان جرائم غیرعمد صرف شود و افرادی که مشمول جرائم غیرعمد نمی‌شدند خیّر خاص داشتند.

وی از همکاری و همت جدی دادستان رفسنجان برای آزادی ۳۵ زندانی قدردانی کرد و گفت: این اقدام امیدی در مردم ایجاد کرد و آنان شاهد نتیجه کار نیک شان بودند.

امام جمعه رفسنجان با ابراز خرسندی از مثمرثمربودن این اقدام، از تلاش موکب خاتم الانبیاء قدردانی کرد و گفت: موکب خاتم الانبیاء (ص) از تمام ظرفیت و آبرو و اعتباری که داشت، استفاده کرد و مجموعه رسانه‌ای و خبرنگاری هم به خوبی اخبار را پوشش دادند.

وی با اشاره به مشارکت سپاه در اجرای پویش «نذر آزادی» این برنامه را یکی ازعناوین هفته بسیج عنوان کرد که رفسنجان را در کشور الگو ساخت و ادامه داد: با افتخار اعلام می‌کنیم که در رفسنجان محکومین جرائم غیرعمد که مشمول قوانین شوند (جرم کیفری نداشته باشند، بدهی زیر ۲۰۰میلیون تومان باشد و حتما هم دفعه اول باشد) نداریم