زمان : 13 Azar 1399 - 20:11
شناسه : 162177
بازدید : 10020
ماموران وظیفه شناس چک 140 میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداندند ماموران وظیفه شناس چک 140 میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداندند فرمانده انتظامی شهرستان"رفسنجان"از بازگرداندن چک 140 میلیون تومانی به صاحبش توسط 2 مأمور وظیفه شناس پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سرهنگ"محمدمهدی کریمی"اظهار داشت: رئیس پلیس آگاهی رفسنجان و یکی از کارکنان این رده هنگام گشت زنی در سطح شهر، یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال در وجه حامل و همچنین تعدادی کارت عابر بانک و گواهینامه رانندگی را در یکی از میدان های سطح شهر  پیدا کرده و آن ها را به منظور شناسایی صاحبشان به همکاران بازرسی فرماندهی انتظامی تحویل دادند.

وی افزود: در نهایت با همکاری این 2 مامور وظیفه شناس و کارکنان بازرسی پلیس شهرستان ضمن تماس با بانک مربوطه و پیگیری های بعدی صاحب این چک را شناسایی و آن را به همراه سایر مدارک به وی تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان"رفسنجان" قدردانی و دعای خیر این شهروند را ارزشمندترین موهبت برای کارکنان دانست و تصریح کرد: مناعت طبع و احساس مسئولیت کارکنان خدوم انتظامی در انجام وظایفشان از جمله ویژگی های مهم و مورد تاکید این عزیزان است که با خدمت صادقانه، دعای خیر مردم را هم برای خود و هم برای مجموعه انتظامی به ارمغان می آورند.