زمان : 12 Azar 1399 - 23:34
شناسه : 162167
بازدید : 5928
ارائه برنامه های فرهنگی کنگره 4000 شهید استان با رویکردهای نوین ارائه برنامه های فرهنگی کنگره 4000 شهید استان با رویکردهای نوین معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: تلاش خواهیم کرد با رویکردهای نوین و در قالب برنامه های جذاب و مفرح با رعایت شان و منزلت شهدا، برنامه های فرهنگی کنگره را برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عباس ملازینلی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه کنگره بزرگداشت 4هزار شهید استان در اسفند ماه سال جاری گفت: این سازمان در راستای رسالت های فرهنگی خود مسئولیت اجرایی کمیته فرهنگی این کنگره را عهده دار است.
وی با بیان اینکه از مدت های قبل برای اجرای برنامه های قوی از بعد محتوایی و جذاب از بعد اجرایی برنامه ریزی کرده ایم، اظهار کرد: این سازمان با همکاری سایر نهادهای فرهنگی تلاش می کند تا برنامه‌هایی درخور و در شان نام و یاد شهدای گرانقدر استان برنامه ریزی و برگزار کند.
ملازینلی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شهر در این کنگره امری مورد توجه است، افزود: در شش ماهه دوم سال جاری موضوعیت و نقش شهدا بخشی از رویکرد ما در اجرای رویداد های فرهنگی بوده است و این روند تا پایان سال به طور ویژه ادامه خواهد داشت.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به جشنواره خش دلانه 2 تاکید کرد: با توجه به نظر کمیته فرهنگی مقرر شد بخشی از این جشنواره نیز به موضوع طنز در جبهه های حق علیه باطل اختصاص یابد که امیدواریم آثار فاخری در این زمینه از سوی جوانان طنزپرداز یزدی تولید و به جشنواره ارائه شود.
وی به افتتاح خانه سرود بسیج یزد اشاره و تصریح کرد: در هفته گذشته این مهم با حضورمقامات استان شروع به فعالیت کرد و به صورت همزمان اجرای سرودهای حماسی را درمحلات یزد به دنبال داشت.
وی به برگزاری جشنواره قصه گویی با محوریت نام و یاد شهدا و روایت های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این جشنوراه نیز در راستای تببین سیره شهدا و افتخار آفرینی های رزمندگان در سال های دفاع مقدس ویژه کودک و نوجوانان طرح ریزی شده است.
ملازینلی در پایان با اشاره به اینکه نقش شهدا در جامعه کنونی و آرامش و امنیت کشور غیر قابل انکار است، خاطرنشان کرد: شناخت جایگاه ویژه شهدا به جوانان و نوجوانان امری است که در برنامه های کمیته فرهنگی نقش محوری دارد و این مهم قرار است با رویکردها و ابزارهای نوین اطلاع رسانی به آنان منتقل شود.