زمان : 12 Azar 1399 - 19:34
شناسه : 162164
بازدید : 7993
ورود بیش از ۳۸۰ هزار تن بار به بندرخشک پیشگامان از ابتدای سال جاری ورود بیش از ۳۸۰ هزار تن بار به بندرخشک پیشگامان از ابتدای سال جاری مدیرعامل بندرخشک پیشگامان از تخلیه بیش از ۳۸۰ هزار تن انواع بار در بندرخشک پیشگامان طی ۸ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بندرخشک پیشگامان، محمدرضا شهسواری با بیان اینکه با تکمیل و راه اندازی کلیه بخش های فاز نخست بندرخشک پیشگامان در سال گذشته، حجم بار ورودی به این مجموعه افزایش داشته است بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون و به رغم شرایط حاکم بر اقتصاد و تولید به علت شیوع ویروس کرونا، بیش از ۳۸۰ هزار تن انواع بار به صورت ریلی و جاده ای وارد بندرخشک پیشگامان شده است.
شهسواری افزود: این بارها شامل بارهای سردخانه ای، گمرکی و انواع بارهای فله بوده است.
وی سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، کلینکر سیمان، انواع میوه، ماشین آلات صنعتی و انواع غله را از جمله بارهای ورودی به بندرخشک پیشگامان در این مدت عنوان کرد.
مدیرعامل بندرخشک پیشگامان خدمات حمل و نقل کالا، تخلیه و بارگیری، امور گمرکی، خدمات سردخانه ای و انبارداری، باسکول ریلی و جاده ای و مشاوره واردات و صادرات کالا را از جمله خدمات بندرخشک پیشگامان دانست.
گفتنی است بندرخشک پیشگامان تنها بندرخشک تعاونی کشور و دارای گمرک اختصاصی است که با مجوز رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران به عنوان بارانداز کالا در مرکز کشور فعالیت می کند.