زمان : 05 Azar 1399 - 18:06
شناسه : 161937
بازدید : 5089
بیماری کرونا بسیجیان مهریزی را فعال تر کرد بیماری کرونا بسیجیان مهریزی را فعال تر کرد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: از اجرای 50 برنامه در هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ علی فاتحی ابرقویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریزبا تبریک میلاد امام حسن عسکری گفت: در این  شهرستان با توجه به شرایط کرونایی بیش از 50 برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به منظور ایجاد شور و نشاط و امید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

او افزود: پویش ستاد مردمی حافظان سلامت شهرستان مهریز در فضای مجازی که برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌ دوست و شهروندان نیکوکار در حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا اختصاص دارد. هرفردی با ذکر نذر خود از جمله، آب میوه، اکسیژن یا مخصوص بیمارستان، کمک مومنانه و یا هر نذزی دیگری می تواند به شماره کارت۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۶۶۰۳۷ نزد بانک انصار واریز کند.

 

فاتحی ادامه داد: برپایی حسینیه سیار به منظور گرامیداشت یاد اموات کرونایی به منظور تسلی خاطر بازماندگان در هفته بسیج اجرایی می‌شود.

او عنوان کرد: اعطای جهیزیه به نوعروسان، ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم، امیدآفرینی و مقابله با آسیب های اجتماعی از دیگر خدمات بسیج است.

فرمانده بسیج مهریز بیان داشت: دریافت 70 کپسول اکسیژن امانی که بهصورت روزانه شارژ می‌شود و در اختیار افرادی که در منزل بستری هستند قرار می گیرد.

سرهنگ فاتحی گفت: پیگیری وضعیت بیماران با همکاری شبکه بهداشت و درمان و ویزیت رایگان در درمانگاه سپاه مهریز در هفته بسیج انجام می‌شود.