زمان : 01 Azar 1399 - 13:57
شناسه : 161917
بازدید : 4439
دومین دوره جشنواره طنز و استند آپ کمدی خشدلانه یزد در فضای مجازی برگزار می شود دومین دوره جشنواره طنز و استند آپ کمدی خشدلانه یزد در فضای مجازی برگزار می شود معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دومین دوره‌ی جشنواره مجازی خش دلانه خبر داد و گفت: با توجه به تجربه موفق جشنواره‌ی اول و کشف استعدادهایی در زمینه استندآپ کمدی و نمایش طنز تصمیم گرفتیم تا دومین دوره این جشنواره را نیز در یزد برگزار کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ عباس ملازینلی افزود: جشنواره دوم در قالب موضوعاتی همچون؛ سلامت، بهداشت و ویروس کرونا، همدلی و مشارکت اجتماعی، آسیب های اجتماعی، امید و افزایش نشاط و ارتقاء و تحکیم بنیان خانواده طراحی شده است.
وی با بیان اینکه دومین دوره جشنواره «خش دلانه» فرصتی برای نمایش استعدادهای نهفته‌ در عرصه‌ی طنز و استندآپ کمدی است، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های سازمان، اجرای برنامه‌هایی در راستای افزایش نشاط اجتماعی است و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، این برنامه برخلاف سال گذشته که در سطح شهر و پارک ها برگزار شد، امسال به صورت کامل در فضای مجازی اجرایی می شود.

ملازینلی تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره‌ی 4 هزار شهید استان در اسفند ماه، بخش ویژه ای با عنوان نمایش طنز «جبهه و دفاع مقدس» در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد آخرین مهلت ارسال اثار به دبیرخانه‌ی جشنواره را 15 آذرماه عنوان کرد و ابراز داشت: اعلام نتایج آثار پذیرفته شده 20 آذرماه، برگزاری و نمایش آثار 25 تا 27 آذرماه و آیین اختتامیه‌ی مجازی آن 28 آذرماه برگزار خواهد شد.

ملازینلی عنوان داشت: علاقه مندان می توانند آثار ضبط شده‌ی خود را به فضاهای مجازی سازمان که اعلام می‌شود و یا به صورت پستی به دبیرخانه‌ی جشنواره به نشانی خیابان کاشانی روبروی پارک هفتم تیر، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن های 03538277650 و 09137497643 برای هماهنگی های بیشتر در نظر گرفته شده است.