زمان : 16 Aban 1399 - 11:14
شناسه : 161708
بازدید : 4811
ضرورت توجه به سینمای انقلابی/ سینمای انقلاب را باید کمک کرد ضرورت توجه به سینمای انقلابی/ سینمای انقلاب را باید کمک کرد اعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس در عیادت از جمال شورجه کارگردان خواستار توجه بیشتر به سینمای انقلابی شدند.

 به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام جلالی نماینده رفسنجان و انار با اشاره به این که در سینمای انقلاب پیشرفت داشتیم و کارگردانان خوبی در این عرصه ظهور و بروز پیدا کردند بیان داشت: مرحوم فرج الله سلحشور کارهای ارزشمندی انجام داد اما کار بزرگ او مثل سریال حضرت موسی (ع) که حدود ده سال برای آن تلاش شد، به زمین ماند.

 حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: دشمن در عرصه ترور بیولوژیکی نیروهای انقلابی ما خیلی فعال است و نیروهای خوبی را توانسته از ما بگیرد، کارگردانان انقلابی ما باید مواظب باشند و سینمای انقلاب را باید کمک کرد.

 وی با تأکید بر این که برای الگوگیری از داستان حضرت موسی(ع) نیاز داریم هرچه سریع تر این سریال ساخته شود گفت: ساخت سریال های دیگری مانند «سلمان فارسی» در حال بررسی است و سریال های ارزشمندی در دفاع مقدس هم در حال تهیه است، اما بچه های سینمای انقلاب باید فعال تر باشند و عرصه را برای نفوذ بیگانگان تنگ کنند تا غلبه سینمای انقلاب بر سینماهای غیرانقلابی رقم بخورد.

 حجت الاسلام جلالی در این باره اظهار داشت: دیدار اخیر به منظور عیادت و دلجویی از جمال شورجه بود که از مدتی قبل به واسطه سکته مغزی و جراحی مغز در منزل بستری شده است.

در دیدار با کارگردان باسابقه سینمای ایران آقایان منتظری و آقاتهرانی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام جلالی را همراهی کردند.