زمان : 08 Mehr 1399 - 14:42
شناسه : 160359
بازدید : 4031
عدالت در توزیع آب آشامیدنی با کیفیت را در دستور کار شوراها عدالت در توزیع آب آشامیدنی با کیفیت را در دستور کار شوراها رئیس شورای اسلامی استان یزد گفت: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی با کیفیت در همه شهرستان‌های استان در دستورکار و اولویت فعالیت‌های شورا قرار دارد.

یزدفردا: سید محمود میرابوالقاسمی، ظهر امروز در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری یزد با اشاره به اینکه آب اصلی‌ترین موضوع استان یزد اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شهری نیز به دلیل اینکه با سلامت مردم در ارتباط است، دارای وظایف و مسئولیت خطیری است.

نماینده مردم استان یزد در شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی با کیفیت در همه شهرستان‌های استان و به ویژه مناطق کمتر برخوردار در دستور کار و اولویت‌های فعالیت‌های شورا قرار دارد.

میرابوالقاسمی افزود: شرکت آبفا یزد می‌تواند با حمایت و تعاملی که شورای اسلامی استان با این شرکت دارد، خدمات دهی خوبی را به شهروندان و مردم استان داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی استان با اشاره به اینکه ۴۹ درصد سهام شرکت آبفا مربوط به شهرداری‌هاست، خواستار اصلاح اساسنامه شرکت و حضور یکی از اعضای شورا در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری شد.

شبکه آبرسانی استان یزد نیازمند اصلاح و بازسازی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیز در این نشست به جایگاه ویژه شورای اسلامی استان اشاره کرد و گفت: شورای استان می‌تواند یاریگر شرکت آبفا یزد در ارائه خدمات بهتر به مردم باشد.

اصغر ریاضتی عنوان کرد: شبکه آبرسانی استان نیاز به اصلاح و بازسازی دارد که ۱۰ درصد آن مربوط به فرسودگی شبکه‌ها و انشعاب هاست.

وی همچنین بر اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: در بحث آب یکی از اصلی‌ترین مواردی که همواره مدنظر است، اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف آب است.

ریاضتی عنوان کرد: سلامت آب آشامیدنی مردم استان نیز از دغدغه‌های شرکت آبفاست و این مهم با آزمایش‌های و نمونه برداری‌های مستمر مورد بررسی قرار می‌گیرد.