زمان : 04 Mehr 1399 - 14:42
شناسه : 160154
بازدید : 4388
مدیریت جهادی لازمه مقابله با گران‌فروشی در کشور مدیریت جهادی لازمه مقابله با گران‌فروشی در کشور امام جمعه یزد با بیان این‌که توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری باید در اولویت اجرایی دست‌اندرکاران نظام قرار گیرد، گفت: مدیریت جهادی لازمه مقابله با گران‌فروشی در کشور است.

یزد فردا: آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته چهارم مهرماه نماز جمعه یزد با بیان این‌که استکبار جهانی فقط به دنبال سلطه بر کشورهای جهان است، اظهار کرد: تبعیت از اسلام ناب محمدی تنها دلیل دشمنی استکبار با نظام جهموری اسلامی ایران است.

وی رسیدن به کمال انسانی و رضایت حقتعالی را هدف عالی انقلاب اسلامی دانست و افزود: استکبار به دنبال کشورگشایی به نفع خود و سلطه بدون ارزش‌های دینی و انسانی است.

امام جمعه یزد در ادامه احساس مسئولیت در قبال ملت‌های مظلوم و مسلمان جهان را مهمترین ویژگی جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی نظامی درونی با هدف رسیدن به تعالی بشریت است.

ناصری‌یزدی با بیان این‌که رضایت حق‌تعالی همان رسیدن به کمال انسانی است، تصریح کرد: رمز رسیدن به کمال انسانی تبعیت از ولایت فقیه و احساس مسئولیت در قبال یکدیگر است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با بصیرت دینی و تبیعت بی چون و چرا از امام خمینی(ره) رضایت خداوند متعال را ملاک عمل قرار داده و در راه رسیدن به کمال ایثار کردند.

وی صف کشیدن نیروهای مدافع حرم در مقابله با داعش را از دیگر نشانه‌های بصیرت دینی افراد جامعه اسلامی در عصر کنونی دانست و اظهار کرد: تلاش برای رسیدن به کمال انسانی و ایستادگی در برابر استکبار جهانی همان نقطه تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های جهان است.

امام جمعه یزد آواره کردن مردم یمن، کشتار مردم مظلوم عراق، سوریه و فلسطین را نتیجه تفکر استکبار جهانی و نابودی داعش و گروهک‌های تکفیری را نتیجه تفکر انقلاب اسلان ناب محمدی عنوان کرد و گفت: استقلال طلبی و حرکت در مسیر حق طلبی تنها دلیل هجمه‌ها و توطئه‌های شوم علیه ایران اسلامی است.

ناصری‌یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه را تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست و بیان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید برای توسعه بیش از پیش کشور توصیه‌های رهبر انقلاب را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ساماندهی مشکلات اقتصادی و مقابله با گران‌فروشی را از جمله دغدغه‌های مقام معظم رهبری دانست و گفت: ساماندهی چالش‌های موجود مستلزم مدیریت جهادی از سوی دست‌اندرکاران نظام است.

وی در پایان با بیان این‌که رعایت پروتکل‌های بهداشتی تکلیف شرعی تمام افراد در جامعه اسلامی است، تأکید کرد: حفظ سلامت فردی و عمومی جامعه مهمترین وظیفه افراد در قبال یکدیگر است.