زمان : 31 Shahrivar 1399 - 13:51
شناسه : 159953
بازدید : 3754
توزیع بسته های لوازم التحریر به ارزش 500 میلیون ریال میان دانش آموزان کم بضاعت یزد توزیع بسته های لوازم التحریر به ارزش 500 میلیون ریال میان دانش آموزان کم بضاعت یزد دهقان پور گفت: بسته های لوازم التحریر به ارزش قریب به 500 میلیون ریال مخصوص دانش آموزان کم بضاعت در راستای کنگره شهدا و به نام شهدا در یزد توزیع شده است.

یزد فردا: حجت الله دهقان پور دبیرکمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره چهار هزار شهید استان یزد گفت: در بحث محرومیت زدایی بسته های لوازم التحریر به ارزش قریب به  500  میلیون ریال مخصوص دانش آموزان کم بضاعت در راستای کنگره شهدا و به نام شهدا توزیع  شده است.

دهقان پور ادامه داد: بسیاری از مدارس استان یزد به نام شهدا نامگذاری شده لذا در راستای شناساندن شهدا به نسل جدید زندگینامه و منش این عزیزان را برای دانش آموزان همان مدرسه تبیین کرده ایم.

وی افزود: سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز توسط گروهی از دانش آموزان پیگیری  شده  که در این راستا برای تهیه زندگی نامه شهدا با خانواده این بزرگواران دیدار و گفتگو کرده اند.

دبیرکمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره چهار هزار شهید استان یزد تاکید کرد: کارت الکترونیکی مشخصات و زندگی نامه شهدای استان یزد با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی برای نسل جوان تدارک دیده شده است.   

وی در ادامه افزود: در مجموعه گروه اطلاع رسانی تشکیل داده ایم که از خانواده شهدا بازدید کرده و این دیدار ها را برای علاقه مندان به صورت مجازی نیز منتشر کرده اند.