زمان : 30 Shahrivar 1399 - 06:40
شناسه : 159843
بازدید : 4229
اجرای بیش از 300 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در مهریز اجرای بیش از 300 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در مهریز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز از اجرای بیش از 300 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد.

یزد فردا: سرهنگ علی فاتحی طی نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان از اجرای 22 برنامه شاخص شهرستانی و بالغ بر 300 عنوان برنامه در سطح پایگاه های مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس خبر داد .

وی افزود: امسال با توجه به محدودیت های پیش آمده برخی برنامه ها از جمله اجرای برنامه رژه 31 شهریور قابلیت اجرایی نداشته و در قالب رژه موتوری برگزار خواهد شد و کلیه برنامه با رعایت نکات بهداشتی اجرا خواهد شد.

سرهنگ فاتحی ادامه داد: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گردهمایی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، گردهمایی ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه، غبارروبی از گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک کارکنان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی ، پخش آهنگ های حماسی از بلندگوی مساجد شهرستان، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و.... از جمله برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

فاتحی تصریح نمود: شعار پویش مردمی در هفته دفاع مقدس امسال با هشتگ "ما قوی هستیم" در فضای مجازی به فعالیت خواهد پرداخت.