زمان : 29 Shahrivar 1399 - 17:11
شناسه : 159826
بازدید : 3273
امام جمعه یزد: ائمه جمعه از فضای مجازی برای مقاصد دینی استفاده کنند امام جمعه یزد: ائمه جمعه از فضای مجازی برای مقاصد دینی استفاده کنند نماینده ولی‌فقیه ولی در استان و امام جمعه یزد گفت: ائمه جمعه به خاطر شرایط خاص کرونایی از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای مقاصد دینی و فرهنگی و جذب جوانان استفاده کنند.

یزد فردا: آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در همایش فصلی ائمه جمعه استان افزود: فضای مجازی زمینه مناسبی برای آگاهی‌بخشی معنویت و ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه است .

وی با اشاره به اینکه دشمنان با بهره‌گیری از فضای مجازی برای تضعیف انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند ادامه داد: استفاده مناسب از رسانه‌ها باید محور فعالیت قرار گیرد.

امام جمعه یزد اظهار کرد: رسانه‌های گروهی و فضای مجازی اگر دقیق و درست استفاده شود یک ظرفیت است که نباید نادیده گرفته شود.

ناصری خاطرنشان کرد: برای اعتلای فرهنگی مردم و جوانان به ابزار و دانش روز نیاز است و باید با تمامی امکانات در راستای اهداف نظام اقدام کرد.

وی به ظرفیت شوراهای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها اشاره کرد که ائمه جمعه از فرصت آن برای پیگیری مطالبات مردم و جامعه استفاده کنند.

همچنین رییس شورای ائمه جمعه یزد گفت: توسعه مسایل فرهنگی و جذب جوانان به  امور فرهنگی به همت و حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد.

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی افزود: برگزاری نمازجمعه در مناطق مختلف نقش مهمی در انسجام و پیگیری اهداف ولایت‌فقیه و نظام دارد.