زمان : 27 Shahrivar 1399 - 14:46
شناسه : 159738
بازدید : 3563
مدرسه خواهران سیدالشّهدا(ع) تنها پایگاه حوزوی در منطقه صفائیه یزد مدرسه خواهران سیدالشّهدا(ع) تنها پایگاه حوزوی در منطقه صفائیه یزد مدیر حوزه علمیه خواهران یزد در دیدار با مؤسس مدرسه علمیّه خواهران حضرت سیدالشّهدا (علیه السلام) گفت: این مدرسه علمیه تنها پایگاه حوزوی در منطقه صفائیه یزد است.

یزد فردا: حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، پیش از ظهر امروز در دیدار با حاج علی اکبر رئوف مؤسس مدرسه علمیه حضرت سید الشّهداء (ع) یزد به ارائه گزارشی از وضعیت حوزه علمیّه خواهران استان، پرداخت.

وی در این نشست از حمایت های مادّی و معنوی آقای  علی اکبر رئوف، مؤسس و سایر اعضای هیئت امناء مدرسه علمیه خواهران حضرت سید الشّهداء(علیه السلام) یزد، تشکر و قدردانی کرد و با تشریح وضعیت فعلی،  مسائل و مشکلات  این مدرسه را مورد بررسی قرار داد.

 حجت الاسلام و المسلمین کارگر با اشاره به جایگاه مدرسه علمیّه خواهران سید الشّهدا(علیه السلام) به عنوان تنها پایگاه حوزوی در منطقه صفائیه یزد، افزود: اساتید و طلاب این مدرسه باید تمام تلاش خود را در جهت ترویج دین در بین بانوان یزدی به کار بندند و علاوه بر خودسازی و جهاد با نفس، به امور تبلیغی و دینی در بین دانش آموزان و بانوان منطقه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: ظرفیت کم نظیر مدارس آموزش و پرورش که تحت اشراف جامعه تعلیمات اسلامی و زیر نظر مؤسس مدرسه علمیه خواهران حضرت سید الشّهداء(علیه السلام) یزد می باشد، زمینه را برای تبلیغ بیشتر و بهتر طلاب مدرسه فراهم کرده و لازم است از این ظرفیت بهترین استفاده صورت گیرد.

در ادامه جلسه، آقای رئوف با تشکّر از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته به مسائلی از جمله پذیرش طلاب جدید الورد و مکان فعلی تحصیل طلاب اشاره و بیان کرد: تمام تلاش هیئت امناء مدرسه بر این است که زمینه تحصیل طلاب خواهر به بهترین وجه و با تامین امکانات لازم مسیر برای رشد و تعالی بانوان طلبه هموارتر شود تا بعد از تحصیل و تهذیب، در بین جامعه بانوان به تبلیغ دین پرداخته و زمینه را برای جذب و ورود بیشتر بانوان، جهت تحصیل در حوزه های علمیه فراهم آورند.

در پایان این نشست، مؤسس مدرسه سیدالشّهدا(علیه السلام) بر تعامل بیشتر، مساعدت و همکاری بهتر و ایجاد منابع پایدار  برای این مرکز آموزشی قول مساعد خود را اعلام کرد.