زمان : 27 Shahrivar 1399 - 11:35
شناسه : 159720
بازدید : 5968
پرده برداشتن از ماجرای حضور نیسان آبی های اردکان در قاچاق سوخت پرده برداشتن از ماجرای حضور نیسان آبی های اردکان در قاچاق سوخت فرمانده انتظامی اردکان از ماجرای دستگیری سارقان نیسان های این شهرستان می گوید.

یزد فردا: سرهنگ صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو نیسان در سطح شهر اردکان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی یکی ازسارقان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان تصریح کرد: متهم در اداره پلیس ابتدا منکر سرقت شد، اما در مواجه با مدارک و مستندات سرانجام لب به اعتراف گشود و به همکاری در سرقت خودروی نیسان با سه همدست خود اعتراف کرد که طی عملیات‌های جداگانه هر سه سارق دیگر دستگیر شدند.

سرهنگ صادقیان اظهارداشت: متهمان در ادامه اعتراف کردند که خودرو نیسان را پس از سرقت در اردکان به یکی از شهر‌های شرق کشور منتقل کرده است و در قبال مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به قاچاقچیان سوخت فروخته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده و با دستور مقام قضائی تحویل زندان شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص و کشف سایر سرقت‌های احتمالی از سوی متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قراردارد.
منبع: جوان