زمان : 26 Shahrivar 1399 - 10:17
شناسه : 159635
بازدید : 3356
توزیع ۲۲۰۰ کارت کمک هزینه معیشتی بین نیازمندان یزدی توزیع ۲۲۰۰ کارت کمک هزینه معیشتی بین نیازمندان یزدی سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اهدا ۲۲۰۰ کارت کمک هزینه معیشتی در امتداد مرحله دوم رزمایش نهضت تعاون و احسان و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بین آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان استان خبر داد.

یزد فردا: سردار رضا پورشمسی با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا تا کنون سپاه الغدیر با تمام ظرفیت در بخش‌های گوناگون در کنار سایر دستگاه‌های استان در خدمت مردم عزیز دارالعباده و همچنین آسیب دیدگان از کرونا بوده است گفت: با حول و قوه الهی تا پایان و نابودی کامل این ویروس منحوس مجموعه خادمان آنها در سپاه الغدیر در کنار مردم عزیز خواهند بود.

فرمانده سپاه الغدیر یزد افزود: در امتداد مرحله دوم با عنوان نهضت تعاون و احسان و در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با همت بنیاد علوی تعداد 2200 کارت کمک هزینه معیشتی 3 میلیون ریالی مجموعاً به مبلغ 6 میلیارد و 600 میلیون ریال آماده توزیع در میان اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان استان می‌باشد.

وی در پایان افزود: با حول و قوه الهی این مرحله از نهضت تعاون و احسان در هفته دفاع مقدس تداوم خواهد داشت و مرحله بعدی آن در آستانه اربعین حسینی برگزار خواهد شد.