زمان : 26 Shahrivar 1399 - 09:58
شناسه : 159631
بازدید : 5165
نوبت‌دهی در تنها مرکز تعویض پلاک شهرستان یزد اینترنتی شد نوبت‌دهی در تنها مرکز تعویض پلاک شهرستان یزد اینترنتی شد رییس پلیس راهور استان یزد اعلام کرد: از شنبه ۲۹ شهریورماه، امور نقل و انتقال خودرو و تعویض پلاک در تنها مرکز تعویض پلاک شهرستان یزد با استفاده از سیستم نوبتی اینترنتی انجام خواهد شد.

یزد فردا: سرهنگ مهدی زارع گفت: این امر با هدف رفاه مراجعه‌کنندگان و جلوگیری از تجمع‌های بی‌مورد در مرکز تعویض پلاک انجام می شود.

به گفته وی متقاضیان برای دریافت خدمات باید قبل از حضور در این مرکز، از طریق سامانه اینترنتی نوبت‌دهی شماره‌گذاری مراکز تعویض پلاک، نسبت به اخذ نوبت اقدام و در راس ساعت مقرر در مرکز مورد اشاره حضور یابند.

وی اظهار داشت: مراجعه کنندگان می توانند تا یک ساعت از زمان نوبت خود، تاخیر داشته باشند و پس از آن، نوبت این افراد کنسل و باید دوباره برای نوبت گیری اقدام کنند.

سرهنگ زارع یادآور شد: کسانی که خارج از برنامه نوبت‌دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک حاضر شوند خدماتی دریافت نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: مراحل تعویض پلاک و نقل و انتقال خودرو در سامانه مذکور بارگزاری شده و لازم است متقاضیان قبل از حضور، مدارک خود را تکمیل کنند.

ازدحام مراجعه کنندگان در تنها مرکز تعویض پلاک شهرستان یزد در ماههای اخیر موجب ناخرسندی شهروندان شده بود و امید است با نوبت دهی اینترنتی، این مشکل رفع شود.
منبع: ایرنا