زمان : 26 Shahrivar 1399 - 09:09
شناسه : 159627
بازدید : 5170
امضای تفاهم‌نامه احداث دومین مجتمع آموزشی میلیاردی خیری درمیبد امضای تفاهم‌نامه احداث دومین مجتمع آموزشی میلیاردی خیری درمیبد فرماندارمیبد به همراه مسئول دفتر امام‌جمعه و مدیر آموزش‌وپرورش با حضور در کارخانه کاشی درسا سرام، دومین تفاهم‌نامه احداث مجتمع آموزشی را با احمد امامی فر یکی از خیرین این شهرستان امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح گفت: با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزی و نیاز به بازسازی و نوسازی مدارس، با کمک آموزش‌وپرورش و عنایتی که آیت‌الله اعرافی و نماینده و لطفی که صنعتگران، مدیرعامل و هیئت‌مدیره کارخانه‌ها داشتند طرح هر کارخانه یک مدرسه را مطرح کردیم.

فرماندارمیبد افزود: امروز تفاهم‌نامه احداث دومین مجتمع در فاز اول دریکی از نقاط شهر را خیر احمد امامی فر با 5 میلیارد تومان اعتبار امضاء کرد در هفته‌های آینده، پنجمین، ششمین و هفتمین واحدهای صنعتی هم پای‌کار خواهند آمد و مشارکت خواهند کرد.

محسن موحدی فرد مدیر آموزش‌وپرورش میبد هم بابیان اینکه امسال آموزش‌وپرورش جمعیت 25 هزار دانش‌آموز را تجربه می‌کند که بعد از مرکز استان بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است گفت: در حال حاضر سه مجتمع آموزشی در سطح استان کلید خورده است که دوتا در مرکز استان و یکی هم درمیبد است.

محسن موحدی فرد افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت 14 هزار مترمربع و در زیربنای 25 هزار مترمربع در دوطبقه ساخته خواهد شد که یک‌پنجم جمعیت دانش‌آموزی شهرستان در سال‌های آینده در فضای فیزیکی خوب از مباحث آموزشی، تربیتی، اخلاقی و مذهبی این آموزشگاه بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: مجموع مجتمع بالای 50 میلیارد تومان هزینه دارد که فاز اول آن در قالب 12 کلاس با 5 میلیارد تومان را احمد امامی فر احداث خواهند کرد.

حاج احمد امامی فر خیر این مجتمع هم گفت: اولین قدمی که در امر خیر برداشتیم احداث مسجد و حسینیه و بیمارستان بود و امروز هم‌مدرسه است و می‌خواهیم مجتمع آموزشی بسازیم تا فرزندانمان خوب آموزش ببینند و بتوانند در محیط سالم درس بخوانند.