زمان : 25 Shahrivar 1399 - 16:05
شناسه : 159606
بازدید : 3633
بسته اینترنت رایگان برای معلمان فعال شد بسته اینترنت رایگان برای معلمان فعال شد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از فعالسازی بسته اینترنت رایگان برای ۷۰۰ هزار معلم خبر داد.

یزد فردا: محمدرضا پاکدل مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از فعالسازی بسته اینترنت رایگان برای معلمان خبر داد و گفت: بسته سه ماهه رایگان اینترنت ۷۰۰ هزار معلم فعال شد.

او افزود: معلمان، به غیر از شبکه شاد برای آموزش مجازی نیاز به بسته‌های دیگری دارند که مقرر شد، بسته‌های سه ماهه رایگان برای آن دسته از معلمان و کادر آموزشی که فروردین ماه در سامانه وزارت ارتباطات ثبت نام کرده بودند، فعال شود.

پاکدل او با اشاره به شرایط ناشی از شیوع کرونا و نیاز‌های آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید، از تلاش و پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همکاری اپراتور‌های تلفن همراه،  ادامه داد: آن دسته از معلمانی که هم اکنون بسته‌های فعال دارند، بسته‌های موجود برایشان ذخیره می‌شود و پس از اتمام بسته سه ماهه، می‌توانند از آن بسته‌ها استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد تمدید بسته‌های آموزشی معلمان را بسته به ارزیابی شرایط پس از این سه ماه دانست و تصریح کرد: امکان ثبت نام مجدد برای معلمانی که در فروردین ماه موفق به ثبت اطلاعات خود برای دریافت بسته‌های هدیه آموزشی نشده اند ظرف دو روز آینده فراهم خواهد شد.