زمان : 25 Shahrivar 1399 - 15:21
شناسه : 159604
بازدید : 3440
امام جمعه یزد: کشور‌های خارجی آبرو و حریم خود را حفظ کنند امام جمعه یزد: کشور‌های خارجی آبرو و حریم خود را حفظ کنند نماینده ولی فقیه در استان یزد ضمن محکوم کردن دخالت برخی کشور‌های خارجی در مسائل داخلی کشورمان از آن‌ها خواست حریم خود را حفظ کنند، و گفت: ایران اسلامی امروز صاحب رأی و دارای استقلال است و به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه و جهان قلمداد می‌شود.

یزد فردا: آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی ضمن محکوم کردن دخالت برخی کشور‌های خارجی در مسائل داخلی کشورمان بیان کرد: دخالت یا تحمیل موضوعی به یک کشور مستقل به معنای اظهار قیومیت برای آن کشور محسوب می‌شود و محکوم است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: طی ۴۰ سال گذشته با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران رشد کرده و به بلوغ رسیده‌اند و نیازی به راهنمایی کشور‌های خارجی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی و ملت ما اکنون مستقل و آزاد است افزود: کشور‌های خارجی نیاز به تحرکات برای فریب اذهان عمومی ملت ایران دارند تا به اهداف خود برسند. اما آن زمان که در مسائل کشورمان دخالت می‌کردند و منافع ما را به تاراج می‎بردند گذشته است. نظام جمهوری اسلامی و ملت ما اکنون مستقل و آزاد است.

امام جمعه یزد: توطئه دشمن را با افزایش بصیرت خنثی کنیم

آیت‌الله ناصری ضمن اشاره به اینکه رسانه‌های کذایی معاند علی رغم تلاش‌های خود نتوانستند اقدامی علیه ایران اسلامی انجام بدهند گفت: ایران اسلامی امروز صاحب رأی و دارای استقلال است و به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه و جهان قلمداد می‌شود. توصیه می‌کنیم کشور‌های خارجی آبرو و حریم خود را حفظ کنند.