زمان : 25 Shahrivar 1399 - 10:50
شناسه : 159578
بازدید : 5754
بازدید سرزده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم از 50 واحد صنفی بازدید سرزده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم از 50 واحد صنفی در راستای مقابله با گرانفروشی و همچنین بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در اصناف، با حضور دادستان شهرستان خاتم بازدید میدانی از 50واحد صنفی در این شهرستان انجام شد.

یزد فردا: سید جمال الدین طباطبایی در حاشیه این بازرسی ها بیان داشت: هدف از این بازدید های میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها، کنترل بازار، کنترل قیمت ها و همچنین رعایت نکات بهداشتی از سوی اصناف است.

این مقام قضایی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف، اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته و با هرگونه تخلفی با قید فوریت برخورد می کند.

وی افزود: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمانهای متولی، نظارت دقیق و مستمر بر اصناف داشته باشند.

دادستان خاتم تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به دایره رسیدگی به شکایات اتاق اصناف و گزارش‌های مردمی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

طباطبایی ابراز کرد: استمرار روند بازرسی ها بدون تردید در کنترل قیمت ها و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف تأثیر مثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیز در این شرایط سخت تحصیل می شود.

لازم به ذکر است این بازدید سرزده از سوی دادستانی با حضور رئیس اطلاعات سپاه، اتاق اصناف، ناجا و اداره صنعت و معدن و تجارت صورت گرفت.