زمان : 29 Mordad 1399 - 14:19
شناسه : 158419
بازدید : 6135
کمک ۵۰ میلیونی معدن کوشک به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر شهرستان بافق کمک ۵۰ میلیونی معدن کوشک به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر شهرستان بافق رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق از اهدای دو عدد دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال‌ احمر شهرستان بافق خبر داد.

یزدفردا: محمدرضا فتاحی بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ضمن تقدیر و تشکر از آقای جعفری نمایندهٔ مجتمع معادن بافق (کوشک) و مدیریت محترم معدن آقایان علیمحمدی و دهقانی، اظهار داشت با اهدای این تجهیزات کمک شایانی به تکمیل بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر نمودند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق عنوان کرد : این تجهیزات در راستای اهداف بشردوستانه و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند و تقویت بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمراهداءگردیده است .

فتاحی بافقی بیان کرد: به لطف خدا در آینده بسیار نزدیک بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در خانه هلالِ امامزاده عبدالله (ع) افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: حضور خیرین در کنار مسئولان و کمک و دستگیری از نیازمندان از اقدامات بسیار ارزشمند است که به یقین روحیه خدمت بیشتر به مردم را در مسئولان نظام تقویت می کند.