زمان : 21 Mordad 1399 - 10:59
شناسه : 158111
بازدید : 3769
مدرس فوتبال : کمیته اخلاق فدراسیون بر مسابقات بیشتر نظارت کند مدرس فوتبال : کمیته اخلاق فدراسیون بر مسابقات بیشتر نظارت کند

 یزد فردا : یکی از مدرسان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ‌های مختلف به مراحل پایانی نزدیک است گفت: کمیته اخلاق باید بیش از قبل بر نحوه برگزاری رقابت‌ها و قضاوت داوران نظارت کند.

جمال دهقانی با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است که نقش مهمی در کاهش برخی مسائل در این رشته پرطرفدار دارد، افزود: برای جلوگیری از بروز هر نوع اتفاق در مسابقات باید نحوه قضاوت‌ها دقیق‌تر و همچنین کار نظارت مسوولان ارتقا یابد.

وی ادامه داد: تمامی مسابقات فوتبال در پایان فصل به خصوص برای تیم‌های بالای جدول که شانس صعود به لیگ‌های بهتری را دارد از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است ، باید دقت شود تا علاوه بر تقویت نظارت‌ها، در انتخاب داوران مجرب و نظم‌بخشی به مسابقات اقدام صورت گیرد .

این مدرس یزدی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: برای اینکه تمامی لیگ‌ها به خوبی به پایان برسد و تیمی در استانی متضرر نشود باید مسوولان برگزار کننده با دقت و در چارچوب مقررات ماموریت‌های قانونی خود را انجام دهند.

به گفته دهقانی همکاری تمامی عوامل در برگزاری لیگ‌ها با نظارت عالیه و مستمر فدراسیون، کمیته اخلاق، داوران و هیات‌های فوتبال در استان‌ها نقش مهمی در ایجاد جو آرامش و پایان لیگ‌ها در فصل جاری دارد.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی این شهر به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد
منبع : ایرنا