زمان : 17 Mordad 1399 - 16:06
شناسه : 158034
بازدید : 5352
 شهرداری  بهاباد از خبرنگاران تجلیل کرد همزمان باروزخبرنگار شهرداری بهاباد از خبرنگاران تجلیل کرد در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور خبرنگاران شهرستان ورئیس شورای اسلامی شهروشهرداردرمحلشهرداری بهاباد برگزارشد ، با اهدای هدایائی از سوی شهرداری بهاباد از خبرنگاران و فعالان رسانه این شهر ستان تجلیل شد.

حسن ابوالقاسمی بهابادی شهردار بهاباد درحاشیه تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند اما از امنیت شغلی کافی برخوردار نیستند اظهارکرد : خبرنگاران بازوی توانای مدیریت شهری هستند که می توانند راهنمای مسئولین بوده و به عنوان اتاق فکر مسئولین عمل کنند و ایده ها را انتقال داده و در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر به مجموعه مدیریت شهری کمک شایانی نمایند.

شهرداربهاباد  تصریح کرد : شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود زیرا تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولین و برجسته کردن اخبار توسط خبرنگاران صورت می گیرد که لازمه آن همدلی و همزبانی مدیریت شهری و شهروندان و اصحاب رسانه است.

ابوالقاسمی با بیان اینکه کارخبرنگاران دو سویه است یعنی هم با مردم سروکاردارند و  با مسئولان افزود : روز خبرنگار فرصتی است برای تکریم بلنداندیشانی که شغل، قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری بهتر و شهروندانی آگاه تر به کار می گیرند. این روز را به همه تلاشگران عرصه رسانه تبریک می گویم.

وی تصریح کرد : مجموعه شهرداری بهاباد قدردان تلاش های تمامی فعالان عرصه خبر هستیم و تلاش داریم شهری بسازیم در مسیر ترقی و توسعه که از آن خبرهای خوش و عکس های دل انگیز به سراسر دنیا مخابره شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بهاباد هم در این نشست با تبریک این روز به خبرنگاران شهرستان از زحمات و تلاش بی وقفه این عزیزان در زمینه تهیه خبرهای موثق شهرستان و نشر آن تقدیر و تشکر کرد.‌

سید محمود میرابوالقاسمی بهابادی درادامه بیان داشت :  خبرنگارانی که به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند. قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی می باشد و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی شهرستان بهاباد تلاش می کنند.

رئیس شورای اسلامی استان یزد ادامه داد :  یک خبرنگار فارغ از دیدگاه های تخصصی و حرفه ای در حوزه کاری خود زمانی موفق و پیروز است که در مسیر شعائر الهی حرکت کرده و در مکتب انبیاء قلم فرسایی کند.

میرابوالقاسمی بهابادی افزود: خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی در انعکاس اخبار شهرستان شبانه روزی تلاش می کنند و زحمات بی وقفه آنان جای تقدیر دارد اضافه کرد: با حضور خبرنگاران در عرصه های گوناگون، شاهد رشد و پویایی در جامعه خواهیم بود.

در پایان  این نشست با تقدیم هدیه، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام /