زمان : 14 Mordad 1399 - 16:55
شناسه : 157994
بازدید : 4518
ایجاد گفتمان مشترک زمینه‌ساز تقویت اقتصاد دانش بنیان در یزد است / محمدعلی طالبی در دیدار معاون رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ایجاد گفتمان مشترک زمینه‌ساز تقویت اقتصاد دانش بنیان در یزد است /

یزدفردا:استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های فناوری و دانش بنیان دارد گفت: ایجاد گفتمان مشترک زمینه‌ساز تقویت اقتصاد دانش بنیان در یزد است.
 محمدعلی طالبی در دیدار معاون رئیس جمهور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: امام جمعه یزد یکی از پشتیبانان اقتصاد دانش‌بنیان استان یزد هستند و با راهنمایی ایشان فعالیت‌ها و اقدامات خوبی در راستای توجه به اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری نوآوری صورت گرفته است.
وی افزود: آیت‌الله ناصری از چندین شرکت فناور و نوآور بازدید داشته و تاکیدات و راهنمایی‌های خوبی در جهت توجه به اقتصاد دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف سبب ایجاد شرکت‌های جدید شده است.
وی ادامه داد: جایگاه خوب استان یزد در حوزه فناوری و دانش بنیان و راه‌اندازی کارخانه نوآوری و تبدیل کارخانه درخشان به پایگاه نوآوری با حمایت‌ها و اقدامات دکتر ستاری بوده که سبب شد اقدامات خوب دیگری در سایر حوزه‌ها هم شکل بگیرد .
استاندار یزد افزود: با حمایت، پشتیبانی و ایجاد گفتمان مشترک در حول اقتصاد دانش‌بنیان می‌توانیم در آینده شرایط اقتصادی بهتری داشته باشیم.
طالبی با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به یزد گفت: با همراهی دکتر ستاری فرصت شد بیش از ۷۰ شرکت‌های دانش بنیان به صورت حضوری، نمایشگاهی و مجازی بازدید انجام شود و شرکت‌ها مطالب و نقطه نظرات خود به شکل مختلف به استحضار ایشان برسانند.