زمان : 15 Khordad 1399 - 01:00
شناسه : 157519
بازدید : 3411
پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پیام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد بمناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمراستان یزد همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ متن پیام حجت الاسلام شعشعی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمراستان یزد به شرح ذیل می باشد :

 سالها می گذرد، حادثه ها می آید...

انتظار فرج از نیمه خرداد کشم...

14 خرداد، یادآور عروجِ بزرگ مردی است از تبار نیکانِ ابراهیمی، او که عزّت و اقتدار، مقاومت و ایثار و باورِ به داشته ها را برایمان به ارمغان آورد.

روح خدائی که به حق، این انقلاب عظیم قرن،بلکه تاریخ، بی نامش در هیچ کجای عالم شناخته شده نیست.

اَبرعبدی که به پشتوانه اراده الهی و همراهی مستضعفان ایرانِ عزیز، قیام نمود تا به مستکبران گیتی بفهماند، در برابر خواست خداوندی هیچ غلطی نمی توانند بکنند...

و همو که پس از انجام رسالتش، بادلی آرام و قلبی مطمئن به سوی جایگاه ابدیش سفر کرد و به دعای خیرِ خوبانِ مومن ابراز نیاز نمود...

حال که به فضل الهی و مقاومت مردم بصیر ایران عزیز اسلامی،چهل سالِ باشکوه را پشت سر گذاشته و در مسیر گام دوّم انقلاب اسلامی قدم نهاده ایم، این نعمت بزرگ را ارج می نهیم و در سی و یکمین سالگرد عروج آن پیر جمارانی، و پنجاه و هفتمین سالگرد قیام یاران پانزده خردادیش، یاد و خاطره شان را گرامی می داریم،و به روانشان درود و صلوات می فرستیم.

این فقدان را به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر ایران و استان دارالعباده یزد و عموم ارادتمندان حضرت روح الله تسلیت گفته، در محضرِ ربِّ جلیل باردیگر  با آرمان های ایشان تجدید بیعت می نمائیم.