زمان : 13 Khordad 1399 - 10:25
شناسه : 157510
بازدید : 3918
فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در کرمان راه اندازی می شود فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در کرمان راه اندازی می شود مدیر کل شرکت تعاونی های استان کرمان با اشاره به اینکه خرید متمرکز کالاها در استان را در دستور کار قرار دادیم، گفت: با راه اندازی فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در کرمان طی آینده نزدیک، کالا در منزل به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش رفسنجان فردا؛  رضا محمدحسینی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان در محل فرمانداری بیان کرد: تنظیم بازار در رابطه با محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی مهم است تا آنچه به نفع تولید کنندگان و مصرف کنندگان است رقم بخورد.

مدیر کل شرکت تعاونی های استان کرمان افزود: در شهرستان رفسنجان آمادگی کامل خود را در این رابطه اعلام می کنیم و با توجه به وجود شرکت تعاونی ها در شهر و روستاهای این شهرستان که ظرفیت و پتانسیل خوبی هستند می توان نیازهای مردم را بدون واسطه به دست آن ها برسانیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم؛ با توجه به مشکلاتی که در بازار وجود دارد و نیز بحران کرونا، بحث خرید متمرکز کالاها را در استان در دستور کار قرار دادیم و در شهرستان هایی که متقاضی زیاد بود فروش کالاها را به صورت مجازی آغاز کردیم.

محمدحسینی ادامه داد: نخستین شهرستان در این رابطه سیرجان بود که فضای مجازی را راه اندازی کردیم و با پیک، کالا را در منزل به متقاضیان تحویل می دهیم و دومین فروشگاه مجازی هم قرار است هفته آینده در کرمان راه اندازی شود.

وی گفت: سومین فروشگاه هم با توجه به جمعیت بالا و داشتن زیرساخت در رفسنجان راه اندازی خواهد شد./شبستان