زمان : 12 Khordad 1399 - 16:09
شناسه : 157502
بازدید : 3720
تاکید مسئولان اداره کل اقتصادی و دارایی یزد بر ادامه پیشگیری از کرونا تاکید مسئولان اداره کل اقتصادی و دارایی یزد بر ادامه پیشگیری از کرونا در نشست مدیران و مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصمیمات لازم برای ادامه روند پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اتخاذ و بر این امر تاکید شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست با بیان اینکه بر اساس اعلام مسئولان و متولیان امور بهداشتی، کرونا هنوز به طور کامل از بین نرفته است و ممکن است در پائیز موج دیگری از کرونا را شاهد باشیم؛ بر رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط اداری  و کار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مجید کرباسی افزود: از زمان شیوع کرونا در استان در اسفندماه سال گذشته تاکنون این اداره کل اقدامات خوب و موثری را برای مبارزه و پیشگیری از این ویروس انجام داده است و همچنان ادامه دارد.

وی برگزاری نشست های مجازی، حذف نشست های غیر ضرور، جمع آوری اطلاعات سلامت کارکنان، ضد عفونی کردن مداوم نمازخانه، اتاق ها، مکان های اداری، سالن ها، سرویش های بهداشتی، وسایل و تجهیزات ، دورکاری کارکنان، توزیع مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک بین کارکنان، اجرای دستورالعمل بهداشتی ستاد استانی مبارزه با کرونا و اطلاع رسانی در این زمینه را از جمله این اقدامات بیان کرد.

وی  با بیان اینکه در راستای کاهش مراجعات حضوری مردم و ارباب رجوع بسیاری از خدمات این اداره کل الکترونیکی شده؛ بر الکترونیکی کردن کلیه خدمات و فعالیت ها تاکید کرد و گفت: باید بستر ارائه خدمات از طریق شبکه های اینترنتی و مجازی فراهم شود.

وی تصریح کرد: اقدامات دیگری برای پیشگیری از کرونا در دست اقدام است و تلاش ما این است که همکاران و مراجعان دستگاه، آسیب پذیری کمتری از این ویروس داشته باشند.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم با بیان اینکه در شش ماه دوم سال جاری ، زمان شلوغی کار خزانه است و ممکن است این محدوده زمانی با موجب دوم کرونا همراه باشد لازم است که اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

سعید نورایمانی افزود: باید بستر امن لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی به مردم و همکاران فراهم شود تا در زمان بحران و نیاز خدمات با وقفه مواجه نشود.

وی خاطر نشان کرد: در دوران پیک کرونا، همکاران خزانه و ذیحسابان در سخت ترین شرایط فعالیت و تلاش کردند و تا روند امور مالی دستگاههای با مشکل مواجه نشود.

در این نشست مدیران و مسئولان اداره کل دیدگاهها و نقطه نظرات خوب پیرامون موضوع مورد بحث بیان کردند.