زمان : 28 Ordibehesht 1399 - 12:40
شناسه : 157393
بازدید : 4271
در راستای رزمایش مواسات صندوق خیریه نیکوکاری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان راه اندازی شد در راستای رزمایش مواسات صندوق خیریه نیکوکاری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان راه اندازی شد مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: در راستای کمک مومنانه و رزمایش مواسات در شهرستان، صندوق خیریه نیکوکاری در دانشگاه راه اندازی و بسته هایی به دانشجویان بی بضاعت و کارکنان آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حجت الاسلام مرتضی جمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مسئولین و مردم است و بهترین راه برای ایجاد امید و نشاط به مردم و رساندن دستاوردهای مسئولین به جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد یکی از وظایف مهم روابط عمومی و خبرنگاران است تصریح کرد: نقد باید براساس حقیقت مداری و انصاف باشد و یکی از مهمترین دستاوردهای روشنگری است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ولی عصر رفسنجان بیان داشت: سایت آموزش مجازی با داشتن 185 عنوان درسی و تدریس بهترین اساتید کشوری در مباحث مختلف سیاسی، تاریخی، اعتقادی و... در ایام کرونا فعال شد.

حجت الاسلام جمالی افزود: در راستای کمک مومنانه و رزمایش مواسات در شهرستان با کمک هیئت رئیسه دانشگاه با راه اندازی صندوق خیریه نیکوکاری در دانشگاه کمک هایی جمع آوری گردید و به دانشجویان بی بضاعت و کارکنان آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره مذهبی و پاسخگویی به سوالات شرعی نیز در ایام کرونا راه اندازی شد و مشاورین دانشگاه و نهاد دفتر رهبری در بحث مشاوره خانواده کمک کردند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن خوانی، کتابخوانی در راستای ارتقای اندیشه و معارف دانشجویان و همراهی و همکاری با کادر پزشکی جامعه و دانشگاه علوم پزشکی از دیگر فعالیت های این نهاد است.