زمان : 25 Ordibehesht 1399 - 19:16
شناسه : 157372
بازدید : 8639
اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذربا حضور نماینده منتخب برگزار شد اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذربا حضور نماینده منتخب برگزار شد یزدفردا:اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر در سال جاری با حضور فرماندار،امام جمعه اشکذر، منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.
یزدفردا:اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر در سال جاری با حضور فرماندار،امام جمعه اشکذر، منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.
 اشکذر یزدفردا به نقل از فرمانداری شهرستان اشکذر، اولین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر در سال جاری با حضور"هادی هادی نسب" فرماندار، "حجت الاسلام محمدرضا طالبیان" امام جمعه اشکذر، "دکتر محمد صالح جوکار" منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی با دستور کار مطرح کردن مهمترین مسائل و مشکلات شهرستان و بررسی وضعیت اعتبارات برگزار شد.

 

امام جمعه اشکذر با بیان اینکه مسئولیت ها، امانت و فرصتی برای خدمت به مردم است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید فرصت خدمتگزاری به مردم را قدر دانسته و از این فرصت طلایی نهایت بهره مندی را داشته باشند.

 

فرماندار اشکذر از دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در طول سال 98 خدمات رسانی را به نحو شایسته به مردم ارائه نمودند تشکر کرد و از آنها درخواست کرد تا پیگیر اجرای خط و مشی و برنامه های تدوین شده دستگاه خود در سال جاری باشند.

 

هادی هادی نسب با بیان اینکه مدیران ادارات باید در راستای ایجاد هم افزایی و انسجام نظام اداری شهرستان تلاش کنند، اظهار داشت: روسای ادارات شهرستان باید در سایه تعامل و همکاری مطلوب در جهت ایجاد انسجام درون و بین سازمانی تلاش کنند تا رضایت‌مندی هر چه بهتر مردم را به دنبال داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان پذیرفته نیست كه مردم در ادارات شهرستان به خاطر اختلاف بین دو دستگاه و یا عدم احساس مسئولیت برخی مدیران و كاركنان معطل مانده و حقوق آنان تضییع شود.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر با تشریح وضعیت بودجه ای شهرستان در سال گذشته، گفت: از اعتبار 12 میلیاردی ابلاغ شده سال گذشته به کمیته برنامه ریزی شهرستان تخصیص 35 درصدی صورت گرفته که این عدد برای برطرف کردن مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف جوابگو نیست.

 

مصطفی پور دهقان افزود: شهرستان اشکذر با داشتن 6 درصد وسعت و 3 درصد جمعیت در بین شهرستان های استان در توزیع اعتبارات سال گذشته جایگاه مناسبی نداشته و از سوی دیگر اعتبارات پایین ارزش افزده شهری و روستایی و عدم تحقق مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی، شرایط خاص بودجه ای را برای شهرستان به نسبت سایر شهرستان های استان ایجاد نموده است.

 

وی خاطر نشان کرد: نداشتن اداره مستقل ادارات راهداری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محیط زیست، عدم تکمیل چندین ساله ساختمان نیمه تمام ادارات فنی و حرفه ای و پست، برخورداری از حداقل امکانات در حوزه بهداشت و درمان، سرانه فیزیکی نامناسب مراکز آموزشی، مشکلات حوزه راهداری، نیمه تمام ماندن طرح گاز رسانی و آب رسانی به مناطق روستایی و کاهش اعتبارات ارزش افزوده شهری و روستایی از جمله مهم ترین مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف بوده که مرتفع نمودن آنها مستلزم نگاه ویژه مسئولان استان است.