زمان : 24 Ordibehesht 1399 - 10:01
شناسه : 157358
بازدید : 4087
آیین معنوی اولین شب از لیالی قدر در بهاباد برگزار شد همزمان با شب نوزدهم رمضان آیین معنوی اولین شب از لیالی قدر در بهاباد برگزار شد آیین معنوی اولین شب از شب های قدر " نوزدهم ماه مبارک رمضان " سه شنبه شب با رعایت پروتکل بهداشتی به مدت دو ساعت در مساجد شهرستان بهاباد برگزار شد .

مراسم احیا اولین شب قدر با حضور روزه داران و اقشار مختلف مردم در مساجد، امام زادگان و گلزار شهدا در شهرستان بهاباد با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد.

در مراسم احیا اولین شب قدر که با توجه به شیوع کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان برگزار شد، پس از دعا، نیایش و قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر مؤمنان قرآن به سر گرفتند.

مردم روزه دار بهاباد با حضور پرشور خود، حال و هوای دیگری به اماکن مقدس و مذهبی بخشیده بودند و الهی العفو گویان، با خدای خود به راز و نیاز پرداخته و طلب مغفرت کردند.

اقشار مختلف مردم همچنین با قرآن به سر گرفتن و واسطه قرار دادن ائمه اطهار، بهترین مقدرات را برای یکسال آینده خود و کشور از درگاه احدیت مسئلت کردند.

آیین اولین شب از لیالی قدر با حضور مردم و با رعایت فاصله اجتماعی و توصیه های پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مساجد این شهرستان  برگزار شد.

انتهای پیام /