زمان : 23 Ordibehesht 1399 - 19:30
شناسه : 157351
بازدید : 3879
۱۰۷ مجرم تحت تعقیب درعملیات پلیس رفسنجان دستگیر شدند فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد؛ ۱۰۷ مجرم تحت تعقیب درعملیات پلیس رفسنجان دستگیر شدند فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۱۰۷ نفر مجرم تحت تعقیب در عملیات پلیس این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سرهنگ محمد مهدی کریمی در تشریح این خبر اظهار کرد: حسب دستور مقامات قضایی مبنی بر جلب و دستگیری متهمان تحت تعقیب این موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران واحد اجرائیات و تجسس کلانتری ها کارقرارگرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی درسطح حوزه استحفاظی موفق شدند ۱۰۷نفر متهم تحت تعقیب را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:اتهام افراد دستگیر شده حمل و نگهداری مواد مخدر، قاچاق موادمخدر، سرقت،ایجاد مزاحمت،اخلال در نظم عمومی، ضرب و جرح ، اتهامات مالی و عدم پرداخت دیه است.
فرمانده انتظامی شهرستان در پایان یکی از اولویت مهم پلیس را برقراری نظم و امنیت و بالابردن ضریب احساس امنیت در بین شهروندان برشمرد و افزود:پلیس با حمایت شهروندان از حداکثر توان خود در برخورد با مجرمان استفاده خواهد کرد.

دستگیری سارقان آهن آلات ریل راه آهن در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان همچنین از شناسایی و دستگیری سارقان آهن آلات ریل راه آهن در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس رفسنجان از خبری پیرامون سرقت مقادیری از آهن آلات ریل راه آهن مطلع شدند و به همین منظور موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی دو سارق سابقه دار حین سرقت ادوات ریلی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی آنها را دستگیر و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه پلیس مقتدرانه در مبارزه با سرقت‌هایی از این دست که افزون بر زیان مالی موجب اختلال‌ جدی و خطر آفرین در شبکه راه‌آهن نیز می‌شود آمادگی کامل داشته و ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس از مسافران خطوط ریلی خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./خانه خشتی