زمان : 15 Ordibehesht 1399 - 22:02
شناسه : 157263
بازدید : 4416
شهید مطهری یک الگوی تمام عیار برای جامعه ماست امام جمعه بهاباد : شهید مطهری یک الگوی تمام عیار برای جامعه ماست امام جمعه بهاباد یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی داشت وبا بیان اینکه وظیفه معلمان همیشه مهم و بزرگ بوده است گفت : شهید مطهری یک الگوی تمام عیار برای جامعه ماست .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی روز دوشنبه دردیدار با مدیرو کارکنان اداره آموزشوپرورش بهاباد به مناست هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت اظهارداشت:قدردانی از معلم اولا تشکر از خداست و بعد تشکر از انبیاء و سپس تشکر از خوبی‌ها و زیبایی‌ها و فضیلت‌ها و کرامت‌ها ،معلمی که دائما بر بالا بردن سطح علمی و عملی خویش تلاش دارد، می‌تواند در شاگردانش روحیه تفکر و تعقل را احیا کند. معلم است که با وفای به عهد و پیما نش و عمل به آنچه گفته، می‌تواند شاگردانی وفادار و متعهد تحویل دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با بیان اینکه معلمي شغل بسيار ارزشمندي است گفت : معلمی شغل بسیارارزشمندی است و هر كشوري كه به مقام و جايگاه معلم اهميت بدهد، يقينا پيشرفت خواهد كرد. چرا كه معلم با تربيت نسل جديد و نوپاي يك ملت آينده آن ملت و كشور را بيمه مي‌كند.

وی رسالت مهم و اصلی آموزش و پرورش و معلمان را پرورش نیروی انسانی مومن و متخصص و سرمایه گذاری جهت پرورش نیروی انسانی مورد نیاز آینده جامعه و شهرستان دانست وگفت : باید با الگوگرفتن از استاد شهید مطهری و ارزش‌های دینی و اسلامی، به‌سمت جلو حرکت کنیم و در کنار آموزش و تألیف، حقایق دین را بهتر بشناسیم.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه شهید مطهری یک الگوی تمام عیار برای جامعه ماست که باید روز به روز تکثیر و گسترش یابد، اظهار داشت: باید توجه داشت آن خط فکری که می ‏تواند انقلاب را از نظر فکری و عقیدتی حفظ و تثبیت کند، همان خط فکری مطهری یعنی اسلام ناب محمدی ، بدون التقاط و بدون گرایش به جریان ‏های التقاطی و انحرافی است

وی با قدردانی از تلاش های اساتید و معلمان در روزهای کرونایی، گفت: در روزهای بحرانی کرونا مدافعان بهداشت و سلامت در بیمارستان ها و اساتید در سنگر علم و اندیشه نقشی ماندگار از خود به جای گذاشتند و اجازه ندادند شرایط حاکم بر جامعه آسیب زیادی به بخش سلامت و آموزش وارد کند.

امام جمعه بهاباد گفت: معلمی شغل انبیا است و معلمان پرچمدار تعلیم و تربیت در نظام اسلامی هستند و همواره تلاش می کنند تا از جوانان به عنوان امانت‌هاي الهي به بهترين نحو ممكن مواظبت كنند تا نسلي تربيت شود كه موجبات رشد و شكوفايي كشور عزيزمان را فراهم آورد.

تعداد 3200 نفردانش آموز در 54 آموزشگاه بهاباد  مشغول به تحصیل می باشند و حدود 350 نفر ازمعلمین به این دانش اموزان علم و دانش را آموزش می دهند .

انتهای پیام /