زمان : 07 Ordibehesht 1399 - 01:30
شناسه : 157186
بازدید : 5666
پویش قرار مهربانی جوانان هلال احمر شهرستان یزد پویش قرار مهربانی جوانان هلال احمر شهرستان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت وآغازماه مبارک رمضان طی اقدامی خداپسندانه اعضای جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در طرح پویش قرار مهربانی با شعار "اهدای خون ، هدیه ای برای نجات انسان ها" مشارکت نمودند.

وهاب نخلبند یزدی سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : همزمان با هفته سلامت و آغاز ماه مبارک رمضان جوانان هلال احمر شهرستان یزد با شرکت در پویش قرار مهربانی و اهدای خون در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اعلام اینکه این پویش با شعار "اهدای خون ، هدیه ای برای نجات انسان ها"  در حال برگزاریست هدف از اجرای این طرح را گسترش فرهنگ نوعدوستی، مهرورزی و نهادینه کردن تلاش جهت تامین سلامت انسان ها و تسکین آلام بشری در میان مردم بویژه جوانان و نوجوانان در ماه رمضان عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با نیت خیرخواهانه نسبت به اهدای خون خود به نیازمندان اقدام می کنند.

در ادامه این برنامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در دیدار با مدیرکل انتقال خون استان یزد با اشاره به اینکه این طرح در همه استانهای کشور با هماهنگی ادارات کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر از آذر ماه سال گذشته تا پایان اسفند ادامه داشت، گفت: با توجه به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا و همچنین به خاطر نیاز به خون در ماه مبارک رمضان این طرح تا پایان فصل بهار تمدید شد و اعضای داوطلبین و جوانان هلال احمر مثل امروز در طول ماه مبارک برای اهدای خون خود به مراکز انتقال خون مراجعه می نمایند.