زمان : 19 Farvardin 1399 - 20:42
شناسه : 157032
بازدید : 3917
بیمار ۹۵ ساله رفسنجانی کرونا را شکست داد بیمار ۹۵ ساله رفسنجانی کرونا را شکست داد متخصص بیماری‌های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از بهبودی یک بیمار ۹۵ ساله مبتلا به کرونا در رفسنجان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ دکتر "سیدمحسن موسوی" عصر امروز ۱۹ فروردین ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارم فروردین ماه امسال خانمی اهل رفسنجان و ۹۵ ساله با حال عمومی بد بستری و با اعلام مثبت شدن تست کرونای وی، بستری و درمان آغاز شد و توانست کرونا را شکست بدهد.

وی بیان کرد: خانم سیدمحمودی ۱۵ روز پیش در چهارم فروردین با حال عمومی بد بستری شد و سی تی اسکن وی از ریه انجام شد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه این فرد دارای بیماری زمینه‌ای دیابت و آلزایمر است و داروی ضد این بیماری‌ها را مصرف می‌کند، تصریح کرد: با انجام تست کرونا، دو روز پس از بستری این بیمار، جواب تست مثبت اعلام و درمان را شروع کردیم همچنین توسط دکتر محسن میرزایی مشاوره قلب و اکو از وی انجام شد که مشخص شد وی نارسایی قلب راست و چپ دارند.

موسوی خاطرنشان کرد: درمان کرونا را شروع کردیم؛ در طی ۱۵ روز وضعیت اکسیژن این بیمار خوب شد و امروز با ادامه اکسیژن تراپی مرخص شدند و در خانه به ادامه درمان می‌پردازد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از همکاران و کادر درمانی که در درمان این شخص جهادی عمل کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند قدردانی و از مردم درخواست کرد ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی، از مواد شوینده و ماسک و دستکش استفاده کنند تا بر این ویروس غلبه کنند/ایسنا