زمان : 19 Farvardin 1399 - 20:40
شناسه : 157030
بازدید : 4095
بهشتی مسئول جدید مهمانشهر رفسنجان شد بهشتی مسئول جدید مهمانشهر رفسنجان شد امیر بهشتی به عنوان مسئول جدید مهمانشهر رفسنجان معرفی شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ حمید معاذاللهی  در مراسم تکریم و معارفه مدیر مهمانشهر رفسنجان اظهار داشت: از سال ۹۶ ساماندهی و پالایش مهمانشهر انجام شد و با حمایت همه‌جانبه سازمان‌های بین‌المللی، ادارات و فرمانداری اولین انتخابات مردمی شورای مهمانشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: حذف آلونک با ایجاد ۵۰ واحد مسکونی در این مدت انجام شده و ۲۰ هزار متر آسفالت محوطه مهمانشهر و پنج هزار متر آسفالت مدارس انجام شد، ایجاد کارگاه گلیم‌بافی، سالن اجتماعات، آرایشگاه زنانه، کارگاه خیاطی بانوان و نصب ۵۰ دوربین مداربسته برای پایش مهمانشهر و راه‌اندازی بازارچه با ۴۹ دهنه و…دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت بوده است.

مدیر سابق مهمانشهر رفسنجان ادامه داد: ۱۵۲ واحد سرپناه که ۹۰ درصد آن انجام شده و سه مدرسه در حال ساخت است، احداث رستوران و آشپزخانه هم در حال انجام بوده که نیاز به تکمیل دارد.

معاذاللهی اظهار کرد: راه‌اندازی اولین کانون سلامت محله و انتخابات شورای مهمانشهر برای اولین بار در ایران در مهمانشهر رفسنجان انجام شده و طرح ساختمان دو طبقه در مهمانشهر رفسنجان در سطح بین‌الملل اولین بوده است.

در این مراسم امیر بهشتی به عنوان مسئول جدید مهمانشهر رفسنجان معرفی و از زحمات حمید معاذاللهی تقدیر شد.مهر