زمان : 13 Farvardin 1399 - 18:21
شناسه : 156996
بازدید : 3371
تقدیر پلیس کرمان از مردم/اعمال قانون ۲۷۵ خودروی متخلف تقدیر پلیس کرمان از مردم/اعمال قانون ۲۷۵ خودروی متخلف رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: پیرو تشدید اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از تردد در محورهای برون شهری به ویژه مبادی منتهی به تفرجگاه‌ها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۷۵ مورد اعمال قانون و ۴ مورد توقیف خودرو در کرمان داشتیم.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در رفسنجان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، به اتفاق همکاران هواناجا و پلیس راه استان از شهرستان‌های شمالی و محورهای مواصلاتی استان بازدید شد.

وی عنوان کرد: توصیه هایی که قبلا به مردم شده مخصوصا در ادامه طرح تشدید محدودیت محورهایی که به تفرجگاه‌ها منتهی بود در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین، از روز گذشته هفت نقطه به نقاط قبل اضافه شد و ۱۲۳ نقطه در سطح استان توسط همکاران ما و نیروهای سپاه و بسیج و سایر نهادها کنترل می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: از مردم استان به ویژه شهرستان‌های شمالی به دلیل همکاری خوب و توجه به توصیه‌های پلیس و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین که در خانه ماندند، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: نکته حائز اهمیت ادامه طرح تشدید و محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها در روز پنج شنبه و جمعه به دلیل مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا است که با همکاری بسیج از حضور مردم در تفرجگاه‌ها ممانعت می‌شود و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

ناظری خاطرنشان کرد: مردم به توصیه‌های پلیس توجه کنند ممکن است سفرهای درون شهری و برون شهری منجر به آلودگی به ویروس منحوس کرونا شود ضمن اینکه امروز کسانی بودند که به توصیه‌ها توجه نکردند و اعمال قانون برایشان رقم خورد و خودرویشان توسط پلیس راهور و پلیس راه توقیف شدند.

وی تأکید کرد: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی پلیس با اقتدار کامل انجام وظیفه می‌کند و همکارانم در رفسنجان مبادی ورودی و خروجی را کاملا کنترل می‌کنند قطعا اگر کسی توجه نکرد پلیس مماشات نخواهد کرد و برابر مصوبات ستاد ملی پیشگیری از کرونا برخورد خواهد کرد.

علی‌اکبر نصیری رئیس پلیس راهور استان کرمان نیز اظهار کرد: پیرو تشدید اقدامات کنترلی جهت جلوگیری از تردد در محورهای برون شهری به ویژه مبادی منتهی به تفرجگاه‌ها در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۲۷۵ مورد اعمال قانون و ۴ مورد توقیف خودرو داشتیم.

وی تصریح کرد: از شروع طرح تا کنون ۴۸۰ مورد اعمال قانون داشتیم و توصیه پلیس این است که حتی‌الامکان از تردد در معابر برون شهری پرهیز شود.فارس