زمان : 12 Farvardin 1399 - 12:13
شناسه : 156988
بازدید : 3784
«سیزده بدر» در خانه می مانیم «سیزده بدر» در خانه می مانیم فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان از اعمال قانون طرح فاصله گذاری اجتماعی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در راستای مبارزه با ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در رفسنجان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ سرهنگ مهدی کریمی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبازره با ویروس کرونا همکاران ما هم در پلیس راهنمایی و رانندگی و هم در محورهای وصولی شهرستان ضمن ابلاغ آماده باش کامل مشغول اعمال قانون و کنترل رفت و آمدهای شهروندان هستند.
وی بیان داشت: از آنجائیکه تا این لحظه مردم همکاری خوبی با پلیس و با یگان های امدادی ودانشگاه علوم پزشکی داشتند خواست و تقاضای ما این است که همکاری خود را ادامه دهند.
فرمانده انتظامی رفسنجان افزود: تردد کلیه خودروها در سطح شهر از ساعت ۱۲ امشب به وسیله پایش تصویری انجام می شود اعمال قانون را به این صورت انجام می شود در صورت تخلف از قانون تردد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودرو به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.
وی عنوان داشت: رفع توقیف خودرو منوط به صدور مجوز ناجا است آن دسته از عزیزانی که فکر می کنند با موتور سیکلت می توانند تردد داشته باشد برای ما فرق نمی کند و اعمال قانون برای آنها صورت می گیرد.
سرهنگ کریمی یادآور شد: محورهای ورودی و خروجی شهر مسدود شده اند تقاضا داریم با پلیس و پرستاران و کادر درمانی همکاری لازم داشته باشند.
وی ادامه داد: دستورالعمل این طرح به صورت سراسری در سطح کشور اجرا می شود.
سرهنگ علی اکبر سنجری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان هم بیان داشت: با توجه مصوبه ستاد مبارزه با کرونا کلیه خودروها در سطح شهرستان و بین استانی حق تردد ندارند با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خودروهایی که در این مسیر چه استان و شهرستان تردد داشته باشند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار آنها خواهد بود و خودرو آنها به مدت یک ماه توقیف می شود.
وی افزود: رفع توقیف خودرو منوط به دستور ناجا و پرداخت کلیه جرائم و عوارض شهرداری و معوقات جرائم است از شهروندان خواهشمندیم در ۱۲ و ۱۳ فروردین کمترین تردد را داشته باشند.خانه خشتی