زمان : 03 Esfand 1398 - 22:45
شناسه : 156705
بازدید : 4953
بیش از 600 نفر داوطلب در طرح آموزشی و توجیهی " پای درس ماه " شرکت کردند معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد: بیش از 600 نفر داوطلب در طرح آموزشی و توجیهی " پای درس ماه " شرکت کردند میرحسینی از شرکت بیش از 600 مدیر و مربی آموزش و پرورش استان یزد در چهارمین دوره طرح « پای درس ماه » خبر داد و گفت: این طرح با هدف آشنایی مدیران و مربیان با فعالیت های سازمان جوانان و هلال احمر برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید جواد میرحسینی  معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری چهارمین دوره طرح آموزشی و توجیهی « پای درس ماه » در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: در این طرح 610 مدیر و مربی آموزش و پرورش مشارکت کننده در طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) و مدیران و مربیان کانون های غنچه های هلال شرکت کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: این طرح با هدف آشنایی مدیران و مربیان تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با فعالیت های کانون دانش آموزی سازمان جوانان برگزار شده است.

میرحسینی خاطرنشان کرد: در استان یزد 100 کانون دانش آموزی در سطح مدارس و 63 کانون غنچه های هلال در مراکز مهدهای کودک فعال است.

وی افزود: آشنایی با تاریخچه صلیب سرخ و هلال احمر، آشنایی با اصول و ساختار جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان و طرح های شاخص به ویژه طرح دادرس از جمله محورهای ارائه شده دیگر در این طرح بود.

وی تصریح کرد: از دیگر اهداف این طرح آشنایی مدیران و مربیان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی با فعالیت های کانون های غنچه های هلال به ویژه طرح جوانه ها و آموزش امداد و کمک های اولیه به کودکان پنج تا هفت ساله بود که در 10 شعبه جمعیت هلال احمر استان یزد اجرا شد.

میرحسینی  در پایان گفت : با توجه به اینکه شعار هلال احمر هر خانواده یک امدادگر است، دانش آموزان می توانند در مدرسه، مهارت های امدادی را فراگرفته و هلال احمر را در تحقق این شعار یاری کنند. در نتیجه طرح پای درس ماه نه تنها برای مدیران و دانش آموزان بلکه برای همه خانواده ها مفید و ضروری است.