زمان : 24 Bahman 1398 - 17:12
شناسه : 156632
بازدید : 6090
حضور پرشور مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را در پی دارد فرماندار شهرستان تفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ناامیدی دشمنان را در پی دارد فرماندار شهرستان تفت در جلسه هیئت اجرایی انتخابات این شهرستان گفت: مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو بدون شک مایه یاس و ناامیدی دشمنان بوده و بر اقتدار میهن اسلامی ما می‌افزاید و به معنای حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های های نظام و دست رد به سینه دشمنان است.

جلسه هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست فرماندار شهرستان تفت و با حضور منتخبین هیئت اجرایی، اعضای هیئت نظارت، دادستان عمومی و انقلاب  و رئیس اداره ثبت‌احوال این شهرستان با دستور کار بررسی شعب اخذ رأی در محل فرمانداری برگزار شد.

"علیرضا نوکار" در این جلسه اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات وظایف هر یک از حاضرین و اعضای هیئت اجرایی به‌مراتب سنگین‌تر خواهد بود و امید است با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی انتخاباتی سالم و به‌دوراز هرگونه حاشیه را در سطح شهرستان برگزار نماییم.

فرماندار شهرستان تفت خواستار تلاش همه اعضای ستاد اجرایی و هیئت نظارت شهرستان بر دعوت از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات شد و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو بدون شک مایه یاس و ناامیدی دشمنان بوده و بر اقتدار میهن اسلامی ما می‌افزاید.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت با اشاره به تلاش دشمنان برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تصریح نمود: حضور باشکوه مردم در انتخابات به معنای حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و دست رد به سینه دشمنان است.

نوکار ادامه داد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حق‌الناس بودن آراء مردم، برگزاری انتخاباتی سالم، با حضور حداکثری مردم، پرشور و به‌دوراز فضای رقابتی ناسالم  و حاشیه‌ای، بدون توجه به گرایش‌های سیاسی اشخاص، وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی ما مسئولین و عوامل دست‌اندرکار به‌عنوان مجریان انتخابات است که انشا الله به یاری خداوند متعال و همکاری و همدلی تمامی عوامل به‌ویژه هیئت‌های اجرایی و نظارت، انتخاباتی سالم خواهیم داشت.

در ادامه این نشست سایر اعضا به بیان دیدگاه خود در خصوص برگزاری و تدارک امکانات موردنیاز جهت برگزاری این انتخابات پرداختند و وضعیت شعب اخذ رأی و افراد مسئول در شعب موردبررسی قرار گرفت.