زمان : 02 Bahman 1398 - 00:02
شناسه : 156336
بازدید : 3383
اقتصاد دانش بنیان را در تمام وجوه اقتصادی استان دنبال خواهیم کرد اقتصاد دانش بنیان را در تمام وجوه اقتصادی استان دنبال خواهیم کرد استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های اقتصاد دانش بنیان در استان گفت: خوشبختانه شرایط اقتصادی استان به گونه ای است که در تمامی وجوه اقتصادی امکان فعالیت در حوزه دانش بنیان وجود دارد و آنرا در تمام این زمینه ها دنبال خواهیم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی استان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد، با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان گفت: معنی و مفهوم اقتصاد دانش بنیان تقویت یک بخش و تضعیف بخش دیگر نیست.
وی افزود: خوشبختانه شرایط اقتصادی استان به گونه ای است که در تمامی وجوه اقتصادی امکان فعالیت در حوزه دانش بنیان وجود دارد و آنرا در تمام این زمینه ها دنبال خواهیم کرد. 
طالبی با اشاره به نیروی تحصیل کرده استان به عنوان یکی از ظرفیت های توسعه اقتصاد دانش بنیان تصریح کرد : اقتصاد دانش بنیان، بستری برای استفاده حداکثری از ظرفیت های استان بوده و بهترین راهکار توسعه اقتصادی با توجه به محدودیت های استان است.
طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستورالعمل های بانک مرکزی گفت: عموم این دستورالعمل ها برای کمک به واحدهایی که با مشکل روبرو هستند بوده و باید برای مشتریان خوش حساب نیز مشوق هایی در نظر گرفته شود.
 استاندار با اشاره به نیاز استان به کمیته ها و کارگروه هایی در حوزه صنعت و معدن و با اختیارات قانونی گفت: این کمیته ها می‌توانند موجب بررسی و رفع سریع چالش های صنعتگران و تولیدکنندگان استان شوند.