زمان : 30 Dey 1398 - 13:15
شناسه : 156312
بازدید : 3872
احداث «خانه امید» برای سالمندان در رفسنجان فرماندار رفسنجان خبر داد: احداث «خانه امید» برای سالمندان در رفسنجان فرماندار رفسنجان از احداث خانه امید برای فعالیت سالمندان خبر داد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مجید فصیحی‌هرندی امروز در حاشیه جلسه شورای سالمندان اظهار داشت: در بررسی مسائل سالمندان یکی از مباحثی که خیلی مهم بود و مطرح شد در خصوص ایجاد زمینه لازم برای ساخت یک مرکزی به نام «خانه امید» برای سالمندان است که در مراکز استان‌ها و بعضی شهرها تجربه شده است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: زمینی از طرف شهرداری به کانون بازنشستگان واگذار می‌شود و در آن ساختمانی براساس نیازهایی که وجود دارد ایجاد می‌شود و فضایی فراهم خواهد شد که در آن فعالیت‌های مختلف انجام شود.

وی بیان کرد: سالمندان افراد بسیار باتجربه‌ای هستند و لازم است تجارب‌شان به بقیه اجتماع منتقل شود با ایجاد خانه امید هم شرایط بهتری برای گذران روزهایشان فراهم می‌شود و از برنامه‌های متنوع و متعدد برخوردار خواهند شد.

فصیحی‌هرندی ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌ها و همکاری‌ شهرداری و شورای شهر بتوانیم به این امر دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این مهم از طریق صندوق بازنشستگی وجود دارد و  نیاز است اندازه ۳۵۰ متر مربع ساختمان ایجاد شود، عنوان کرد: بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه صرف خواهد شد./روراستی