زمان : 18 Dey 1398 - 22:33
شناسه : 156191
بازدید : 4259
آغاز فعالیت موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان برای پذیرایی از عزاداران سپهبد سلیمانی در کرمان آغاز فعالیت موکب خاتم‌الانبیاء رفسنجان برای پذیرایی از عزاداران سپهبد سلیمانی در کرمان مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان گفت: موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان در سوگ فرمانده و سردار دلیر اسلام جهت استقبال از پیکر مطهر این شهید والامقام و پذیرایی از مشایعت‌کنندگان سردار تا خانه ابدی، از امشب فعالیت خود را در کرمان آغاز کرده است.

به گزارش رفسنجان فردا؛علی میربابایی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه و سرافرازانه سردار شجاع و دلیر اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: آن زمان که سردار شجاع اسلام سپهبد سلیمانی نظرش بر آن بود که مواکب ایرانی در عراق پذیرای زائران اربعین حسینی باشند، موکب خاتم‌الانبیاء (ص) با تکیه بر همت مردم به مدت چهارسال با تمام ظرفیت به خدمت پرداخت.

مسئول موکب خاتم الانبیاء (ص) رفسنجان ادامه داد: زمانی که این سردار بزرگ فرمان داد موکب‌ها به یاری مردم سیل‌زده بپردازند، این موکب نیز  به ندای ایشان لبیک گفت و در استان‌هاى گلستان و خوزستان به سیل‌زدگان خدمت‌رسانی کرد و اکنون موکب خاتم‌الانبیاء (ص) در سوگ فرمانده و سردار دلیر اسلام جهت استقبال از پیکر مطهر این شهید والامقام و پذیرایی از مشایعت‌کنندگان سردار تا خانه ابدی، از امشب فعالیت خود را در کرمان آغاز کرده است.

وی در مورد فعالیت موکب در کرمان توضیح داد: این موکب در بخش‌های آشپزی، چایخانه و نانوایی خدمت‌رسانی خواهد کرد. در بخش آشپزخانه ۲۰هزار پرس غذا در سه تکیه شهر کرمان (تکیه حضرت ابوالفضل (ع)واقع در خیابان خورشید به میزان ۶ هزار، تکیه خواجه خضر در خیابان جهاد به میزان ۱۰ هزار و تالار جلالی در خیابان پارادیس ۴هزار پرس غذا) طبخ خواهد شد.

 میربابایی بیان کرد: ایستگاه چایخانه موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان در مسیر مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی مجاور گلزار شهدا کرمان به مدت دو روز با تعداد ۵۰ هزار بسته کیک و آبمیوه به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان میزبان شرکت‌کنندگان خواهد بود.

وی عنوان داشت: نانوایی موکب هم با همکاری خیریه نان و نمک خبازان در مجاور ایستگاه چایخانه به مدت دو روز، روزانه با ۱۰هزار قرص نان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) ضمن تقدیر ویژه از حمایت‌های مجتمع مس سرچشمه و خیران همیشه در صحنه، اعلام کرد: امشب دومین گروه از خادمان موکب از رفسنجان و‌ نوق و همچنین دومین محموله ارسالی، بخش مرکزی رفسنجان به کرمان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۷۰ نفر از خادمان موکب در این مراسم خدمت‌رسانی خواهند کرد و امکان دارد این خدمت در روزهای بعد هم تداوم داشته باشد./فارس