زمان : 12 Dey 1398 - 04:08
شناسه : 156148
بازدید : 6726
سفر مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای به شهرستان خاتم ... بازدید مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای یزد سفر مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای به شهرستان خاتم ... مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز شهرستان خاتم بازدید نمود

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، امیر سعید مصباح مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان و هیات همراه پس از دیدار با امام جمعه ، فرماندار جلسه ای با بخشدار  ، بخش مروست و اعضای شورای  این شهردر محل اداره ارشاد وفرهنگ شهرستان خاتم داشت . امیرسعیدمصباح  با اشاره به اینکه بدون توجه به مهارت و حرفه‌ آموزی دستیابی به اشتغال در همه عرصه‌ها با مشکل مواجه می‌شود ، تقویت و توسعه آموزش‌های مهارتی راهکاری مناسب و ایده‌آل برای دستیابی به خودکفایی و حرکت در راستای اقتصاد دانست.

همچنین با اشاره به اینکه در راستای تحقق شعار سال جهت گیری برنامه های توانمندسازی نیروی انسانی و مهارت آموزی مشخصی ارایه خواهد شد، افزود: برای این مهم همسویی و برقراری ارتباط مناسب بین تولیدکنندگان و موسسه های آموزشی به خصوص مراکز مهارت آموزی نقش کلیدی خواهند داشت.

طی این بازدید با حضور در کارگاه های آموزشی، از فعالیت ها و تلاش های ریاست مرکز و سایر کارکنان در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی تقدیر و خواستار برنامه ریزی دقیق در جهت اجرای دوره های آموزشی با کیفیت و اثر بخشی بالا در مسیر اشتغال و رفع معضل بیکاری شد.

 

انتهای پیام/