زمان : 06 Dey 1398 - 19:55
شناسه : 156082
بازدید : 11599
پژوهشگران موسسه بهارمهریز در سال 2019 میلادی دوازده مقاله در همایش های بین المللی منتشر کردند پژوهشگران موسسه بهارمهریز در سال 2019 میلادی دوازده مقاله در همایش های بین المللی منتشر کردند مدیر عامل موسسه پژوهشخانه بهار شهرستان مهریز از انتشار دوازده مقاله پژوهشی در همایش های بین المللی در کشورهای پاریس, کلن آلمان , صوفیه بلغارستان و چندین کشور دیگر خبر داد.

به گزارش یزد فردا  محمد هادی یار احمدی گفت: این مقاله ها از دل پروژه های پژوهشی در زمینه های اقتصاد ،مدیریت، روانشناسی ،علوم اجتماعی و گردشگری استخراج شده اند. 

وی با اشره به اینکه عصمت صالحی مدیر مسئول موسسه نقش بسزایی در تحقق این امر داشته  به  پروژه های پژوهشی در دست اجرا پرداخت و گفت:  در سال آینده میلادی حجم مقالات ارائه شده در همایش های بین المللی افزایش قابل ملاحظه ای می کند.

یار احمدی گفت: مقالات پذیرش شده در همایش های بین المللی؛ اقتصاد مقاومتی ، مدیریت بحران، کیفیت زندگی اتباع بیگانه ، روانشناسی همسران معتادین ، روابط بین هوش هیجانی ، مدیریت زمان ،مدیریت استرس و مدیریت منابع انسانی که زمینه های مطالعاتی پروژه های فوق اکثرا مربوط به شهرستان مهریز است و بر اساس نیاز سنجی پژوهشی این شهرستان کار شده است.

 وی  به پروژه های پژوهشی در دست اجرا در موسسه اشاره کرد و افزود: با توجه به اجرای طرح دانشنامه دفاع مقدس در این موسسه و چند پروژه در دست اجرای دیگر انتظار میرود حجم مقالات منتشر شده در همایش های داخلی و بین المللی در سال اینده میلادی افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد

یاراحمدی ادامه داد: پروژه بزرگ، شناسایی و مقایسه کیفیت زندگی اتباع افغان در مهریز از پروژه هایی است که تا کنون در موسسه پژوهشی بهارمهریز اجرا شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس شهرستان مهریز پروژه دیگری با نظارت مرکز حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان یزد در پژوهش خانه بهارشهرستان مهریز در حال اجراست.