زمان : 25 Azar 1398 - 13:28
شناسه : 155923
بازدید : 7612
ورودی روستای مهرآباد بخش مرکزی میبد ساماندهی می شود ورودی روستای مهرآباد بخش مرکزی میبد ساماندهی می شود بخشدار مرکزی میبد در بازدید از آغاز عملیات ساماندهی ورودی روستای مهرآباد گفت: پروژه تعریض و ساماندهی ورودی روستای مهرآباد با مشارکت اداره بنیاد مسکن، دهیاری روستا و بازار بزرگ کاشی و سرامیک شروع‌شده و امیدواریم هم‌زمان با افتتاح فاز 1 بازار بزرگ کاشی و سرامیک به بهره‌برداری برسد.
بخشدار مرکزی میبد در بازدید از آغاز عملیات ساماندهی ورودی روستای مهرآباد گفت: پروژه تعریض و ساماندهی ورودی روستای مهرآباد با مشارکت اداره بنیاد مسکن، دهیاری روستا و بازار بزرگ کاشی و سرامیک شروع‌شده و امیدواریم هم‌زمان با افتتاح فاز 1 بازار بزرگ کاشی و سرامیک به بهره‌برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی میبد در بازدید از آغاز عملیات ساماندهی ورودی روستای مهرآباد  گفت: پروژه تعریض و ساماندهی ورودی روستای مهرآباد با مشارکت اداره بنیاد مسکن ، دهیاری این روستا و بازار بزرگ کاشی و سرامیک شروع‌شده است.

احمدی افزود: طول این مسیر 3 کیلومتر که شامل ساماندهی، آسفالت، جدول‌گذاری و روشنایی هست ودر حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هم‌زمان با افتتاح فاز 1 بازار بزرگ کاشی و سرامیک، ساماندهی ورودی روستای مهرآباد به بهره‌برداری برسد.