زمان : 24 Azar 1398 - 08:50
شناسه : 155912
بازدید : 6891
سفید: هزینه سفرهای خارجی اعضا از بودجه شورا تامین نمی شود سفید: هزینه سفرهای خارجی اعضا از بودجه شورا تامین نمی شود رییس شورای شورای شهر یزد با اشاره به اینکه عده ای مدام از سفرهای خارجی اعضای شورای شهر صبحت می کنند، اظهار کرد: تا به امروز عمده سفرهای خارجی اعضای شورای شهر به صورت شخصی بوده و از شورای برای آنها هزینه نشده است.

غلامعلی سفید در دویست و یکمین جلسه شورای شهر یزد با بیان این مطلب گفت: هر چه در شورای شهر یزد بوده به صورت شفاف و زنده پخش شده و پنهان کاری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه همواره از نقد و منتقدان استقبال کرده ایم، افزود: تاکنون برخوردی با هیچ فردی نداشته ایم و از برخی نکات مطرح شده در امور جاری شورا استفاده کرده ایم.

رییس شورای شهر یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه خوشبختانه مجلس شورای اسلامی مصوباتی داشته که اختیارات شورا را تقویت کرده است، گفت: درآمدهای پایدار شهرداری در این مصوبه تقویت می شود، همچنین اختیار تصویب عوارض نیز به شورا باز می گردد. البته ین مصوبه نیازمند تایید شورای نگهبان است که امیدوارم با نگاه مثبت به این موضوع نگاه شود.

سفید در ادامه از تصویب اساسنامه مرکز پژوهش های شهرداری یزد خبر داد و گفت: این مصوبه به کمیته تطبیق ارسال شده و منتظر اعلام نظر در این خصوص هستیم که امیدواریم تا روز پژوهش نتیجه آن به ما اعلام شود.

سفید همچنین از پیگیری اخذ منابع مالی در قالب وام برای ایجاد خطوط بی آرتی در یزد خبر داد و گفت:بخشی از رایزنی ها در این خصوص  نیز صورت گرفته است.